اخبار داغ

فرماندار طرقبه- شاندیز خبر داد؛

انتخاب شهرستان طرقبه- شاندیز به عنوان شهرستان دوستدار سالمند

انتخاب شهرستان طرقبه- شاندیز به عنوان شهرستان دوستدار سالمند
فرماندار طرقبه- شاندیز با اعلام انتخاب شهرستان طرقبه- شاندیز به عنوان شهرستان دوستدار سالمند، گفت: ایجاد بستر مناسب برای حضور همه افراد و فراهم آوردن زمینه حضور همه افراد در جامعه گام ارزشمندی در تسهیل بهره مندی همگان از امکانات اجتماعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از طرقبه‌نیوز، سید حسن حسینی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان گفت: تلاش ها باید در این حوزه معطوف به ایجاد فرصت برابر برای همه افراد در برخورداری از مواهب اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی باشد که این مهم به مفهوم استفاده افراد با توانمندی های مختلف از امکانات جامعه برای حضور در اجتماع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: بستر سازی برای حضور بیشتر معلولان در عرصه های مختلف ازجمله حوزه اقتصاد است؛ چراکه توانمندسازی اقتصادی با شاخص اشتغال پایدار می تواند منجر به توانمندسازی در دیگر حوزه ها شود.

,
 
,
 
,
فرماندار طرقبه شاندیز اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای حضور همه افراد و فراهم آوردن زمینه حضور همه افراد در جامعه گام ارزشمندی در تسهیل بهره مندی همگان از امکانات اجتماعی است.
,
 
,
 
,
وی با اعلام انتخاب شهرستان طرقبه شاندیز به عنوان شهرستان دوستدار سالمند افزود: امیدواریم با گسترش این شاخصه ها و ایجاد امکانات و بستر سازی مناسب بتوانیم شهر بهزیستی و استاندارد برای حضور همه افراد در اجتماع فراهم کنیم.
,
 
,
 
,
حسینی خاطرنشان کرد: درسال جاری تعهد شهرستان ایجاد50 شغل پایدار برای مجموعه تحت پوشش بوده که باتلاش همکاران و پیگیری به عمل آمده با افزایش 180درصدی و ایجاد 90شغل توانسته ایم به مقام نخست انجام تعهدات اشتغال در استان نائل آئیم.
,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه