اخبار داغ

معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری فردوس:

مشارکت 33 درصدی برای اخذ کارت هوشمند ملی در فردوس پایین است

مشارکت 33 درصدی برای اخذ کارت هوشمند ملی در فردوس پایین است
مهلت تعویض کارت های ملی قدیمی تا پایان سال و متاسفانه آمار و میزان همکاری مردم در فردوس پایین و ۳۳ درصد است لذامدیران موظفند تا تعویض کارت های هوشمند ملی را از کارکنان خود شروع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فردوس برین صبح امروز معاون سیاسی فرمانداری فردوس درجلسه شورای اداری با حضور مدیران ادارات گفت: مراقبت ازامنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و امروز مسائلی چون اعتیاد و بیکاری دوآسیب بزرگ در شهرستان فردوس است.

حسین اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: مهلت ادارات برای وصل به شبکه دولت به پایان رسیده و دیگر فرمانداری فردوس از ارسال نامه به صورت کاغذ وفکس به اداراتی که موفق به وصل به این ادارات نشده است معذور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

وی در ادامه از مردم خواست تا هرچه زودتر جهت اخذ کارت هوشمند ملی اقدام کنند وگفت:مهلت تعویض کارت های ملی قدیمی تا پایان سال و متاسفانه آمار و میزان همکاری مردم در فردوس پایین و ۳۳ درصد است لذامدیران موظفند تا تعویض کارت های هوشمند ملی را از کارکنان خود شروع کنند.

معاون امو ر عمرانی و برنامه ریزی فرماندار فر دوس نیز ادا ات خواست تا ثبت سند اراضی خود را هرچه زود تر آغاز کنند چرا که توسعه وعمران شهرستان بستگی به ثبت همین اسناد دارد.

وی همچنین از مدیران خواست تا پاسخ گویی به برخی از انتقادات را توسط مردم در کانال ها وفضای مجازی دنبال نکنند ودر سایت های رسمی خودپاسخ گو باشند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه