اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان سرایان:

ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرایان

ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد  امام خمینی (ره) شهرستان سرایان
مدیرکمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)شهرستان سرایان ازارائه خدمات عمرانی به 78خانوار تحت پوشش کمیته امداد سرایان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حسین اربابی مدیرکمیته امداد شهرستان سرایان درگفت وگو با سرایان بیدار گفت: در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته، بیش ا ز2میلیارد و 770  میلیون ریال هزینه نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی افزود: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در حمایت ازجامعه هدف است.

,

مدیرکمیته امدادسرایان با اشاره به اینکه نیاز به مسکن یکی از اساسی‌ترین نیازهای مددجویان است، اظهار کرد: درهمین راستا کمیته امداد از محل اعتبارات این نهاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین، مردم و مراکز نیکوکاری نسبت به حل این مشکلات و ساخت سرپناه مقاوم برای جامعه هدف اقدام می‌کند.

,

اربابی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای روز جامعه هدف کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است، گفت: درسال گذشته تعداد87 مورد خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) سرایان ارائه شد.

,

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از چندین سال قبل اقدامات کمیته امداد در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد آغاز و تاکنون بسیاری از خانواده‌های تحت پوشش از خدمات کمیته امداد در این بخش بهره‌مند شده‌اند.

,

مدیرکمیته امدادسرایان بیان نمود: درراستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در این مدت، بیش از2 میلیارد 770 میلیون ریال هزینه نموده است.

,

به گفته اربابی خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شامل: احداث، تعمیر و بازسازی مسکن، ایجاد سرویس بهداشتی و انشعابات آب، برق و گاز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه