اخبار داغ

نمایشگاه عکس «روی خط استوا» در بوشهر افتتاح شد + تصاویر

نمایشگاه عکس «روی خط استوا» در بوشهر افتتاح شد + تصاویر
: نمایشگاه عکس «روی خط استوا» با آثاری از مهدی خرمایی پوربه مدت چهار روز در نگارخانه فرهنگسرای بافت تاریخی بندر بوشهر دایر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خرمایی پور در گفتگو با سیرنگ با بیان اینکه در این نمایشگاه 27 عکس در ابعاد 70*50 به نمایش درآمده است، گفت: «روی خط استوا» ماحصل سفر تابستانی به سه کشور اندونزی، مالزی، سنگاپور است که روی خط استوا قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرنگ,

وی افزود: تصاویر این نمایشگاه روی موضوع‌های مردم، سنت و مستند اجتماعی متمرکز و در آنها مقایسه میان این کشورها و ایران که تا اندازه دارای قرابت فرهنگی هستند صورت می‌گیرد.

,

این هنرمند عکاس بوشهری خاطرنشان کرد: هدف دیگر برپایی نمایشگاه انتقال احساس و انرژی حاصل از مشاهده این مناظر مختلف مشاهده شده در این کشورها به مخاطبان است.

,

خرمایی پور با بیان اینکه این نمایشگاه با هزینه‌های شخصی برپا شده است، اظهار داشت: امیدوار هستیم حمایت‌های بیشتری از هنرمندان فعال در استان بوشهر صورت گیرد.

,

یادآوری می‌شود نمایشگاه عکس «روی خط استوا» از 20 الی 23 آذرماه در نگارخانه بافت تاریخی بندر بوشهر واقع در عمارت دهدشتی از ساعت 18 الی 21 پذیرای علاقمندان است.

,

شایان ذکر است مهدی خرمایی پور متولد 1358 در بوشهر کارشناس مدیریت بازرگانی در حال حاضر به عنوان خبرنگار، عکاس و تصویربردار واحد خبر استان صداوسیمای مرکز بوشهر فعالیت دارد.

,

, ,

Thumbnail

, Thumbnail,

, ,

, ,

, ,

Thumbnail

, Thumbnail,

Thumbnail

, Thumbnail,

Thumbnail

, Thumbnail,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه