اخبار داغ

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی 50 پروژه فضای سبز در مشهد/ برخی از مواد قانون هوای پاک با واقعیت‌های روز سنخیت ندارد

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی 50 پروژه فضای سبز در مشهد/ برخی از مواد قانون هوای پاک با واقعیت‌های روز سنخیت ندارد
جلسه‌ تشریح عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع هوای پاک با معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی یعقوبی امروز در جلسه‌ای که به منظور تشریح عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع هوای پاک با معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد برگزار شده بود، با ‌اشاره ‌به وجود ۴٣ هکتار فضای سبز لکه‌ای در سطح شهر مشهد، گفت: همچنین در حوزه کمربند سبز نیز سه پروژه فعال تعریف شده است که احتمالا تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: کار درختکاری 126 هکتار از اراضی کمربند جنوبی مشهد انجام شده است و شش هکتار درختکاری نیز مربوط به آزادسازی اراضی کشف‌رود بوده که به خوبی توسط معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد مقدس انجام شده است.

,

 

,

در ادامه محمد پذیرا، مدیر محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد مقدس با ‌اشاره ‌به اقدامات مختلف شهرداری مشهد درحوزه کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، گفت: این مجموعه با استقرار سامانه‌ها و ایستگاه‌های سنجش انواع آلودگی‌ها، گام‌های ارزنده‌ای را در حوزه هوای پاک برداشته و تیم‌های نظارتی مختلفی را نیز در این خصوص فعال کرده است.

,

 

,

مدیر محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد مقدس راه‌اندازی 10 ایستگاه سنجش کیفیت هوا، دو ایستگاه سنجش امواج الکترومغناطیس، پنج ایستگاه پرتابل xyz، پرداخت 80 درصد هزینه‌های مربوط به کاتالیست تاکسی‌های سطح شهر و استقرار پنج گشت نظارت بر آلاینده‌های شهری را از جمله مهم‌ترین اقدامات شهرداری مشهد در این حوزه برشمرد.

,

 

,

وی با اشاره به خاموش بودن اتوبوس در ایستگاه‌ها تنها در شهر مشهد، تصریح کرد: تنها از این محل بیش از 18 هزار لیتر سوخت به صورت روزانه کاهش پیدا می‌کند که از لحاظ هزینه‌ای نیز صرفه‌جویی بالایی به حساب می‌آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه