اخبار داغ

سومین اجلاس استانی نماز با عنوان فضای مجازی؛

با اقامه نماز در ادارات می‌توان مدیریت آسمانی داشت/ کسب رتبه برتر استان بوشهر در حوزه اقامه نماز

با اقامه نماز در ادارات می‌توان مدیریت آسمانی داشت/ کسب رتبه برتر استان بوشهر در حوزه اقامه نماز
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: اگر در خانه و اداره نماز دارای جایگاه باشد موجب همدلی، وفا، اخلاق، ارتباط خوب و روح معنویت می‌شود و می‌تواند باروح آسمانی مدیریت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سومین اجلاس استانی نماز با محوریت فضای مجازی با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار بوشهر، اعضاء شورای شهر و شورای اقامه نماز استان در سالن مجتمع فرهنگی و هنری 9دی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان در این اجلاس بابیان اینکه نماز جات آفرین و کمال زا است، گفت: با نماز انسان می‌تواند از باتلاق‌های اجتماعی نجات پیدا کند و درجه به درجه به کمال معنوی برسد.

,

Thumbnail

, Thumbnail,

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به اینکه انسان موجود ضعیفی است، اظهار کرد: زندگی بشر کوهی از ضعف و فقرهای عاطفی، روحی، اقتصادی و غیره است که اگر این وضعیت از انسان دور نشود ستون فقرات انسان‌ها از بین خواهد رفت.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان افزود: با نماز انسان می‌تواند از فقر به سمت غنی برود و یکرنگ شود؛ انسان با نماز اعمال دل و زبان وی باهم هماهنگ است که این امر موجب صفا، صمیمیت و ارتباط معنوی می‌شود.

,

این استاد اخلاق با اشاره به تعاملات اجتماعی، بیان کرد: فردی که اهل نماز باشد رد جامعه به دیگران کمک می‌کند و دیگران از دعای خیر او بهره‌مند ‌می‌شود و افق دیدگاه وی به‌گونه‌ای می‌شود که فرشتگان در کنار خود احساس می‌کند.

,

وی بابیان اینکه نماز بالی برای رسیدن انسان به‌سوی معبود است، تصریح کرد: اگر در خانه و اداره نماز دارای جایگاه باشد موجب همدلی، وفا، اخلاق، ارتباط خوب و روح معنویت می‌شود و می‌تواند باروح آسمانی مدیریت کرد.

,

کسب رتبه برتر استان بوشهر در حوزه اقامه نماز

,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این اجلاس بابیان اینکه استان بوشهر رتبه برتر اقامه نماز کسب کرده است، گفت: از کل کشور 2500 اثر به دبیرخانه مرکزی ارسال‌شده است که 600 اثر آن مربوط به استان بوشهر بوده است و توانسته‌ایم رتبه برتر در اقامه نماز کسب کنیم.

,

Thumbnail

, Thumbnail,

رئیس ستاد اقامه نماز اظهار کرد: دلیل برتری استان بوشهر در اقامه نماز ریشه‌دار بودن مردم در حوزه دینی است که جوانان استان توانسته‌اند نام این استان را پرفراز کشور بلند کنند.

,

استاندار بوشهر افزود: همه مردم بخصوص دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا نمازهای جماعت به‌صورت منظم برگزار شود تا جامعه از معضلات اجتماعی، فسادها، ناهنجاری‌ها، آسیب‌ها و غیره در امان باشد.

,

وی با اشاره به اینکه با برگزاری نماز مشکلات حل می‌شود، بیان کرد: انسانی که روزانه 5بار با خداوند ارتباط برقرار می‌کند از همه ناخالصی‌ها دور می‌شود و ما شیعیان باید بیشترین توجه به موضوع اقامه نماز داشته باشیم.

,

گراوند با اشاره به فضای مجازی، عنوان کرد: فضای مجازی واقعیتی است که می‌توان به‌عنوان ابزاری در راستای انتقال پیام مورداستفاده قرار بگیرد و ما می‌توانیم نماز را به‌وسیله فضای مجازی به همه آموزش دهیم.

,

رئیس شورای تأمین استان ابراز کرد: استفاده از فضای مجازی باید با قرار گرفتن چند علم و فناوری در کنار یکدیگر باشد و تولیدات مؤثری برای انتشار در فضای مجازی ایجاد شود.

,

Thumbnail

, Thumbnail,

ارسال بیش از 598 اثر در 10 موضوع بع دبیرخانه مرکزی نماز

,

 اسماعیل کاظمی دبیرستاد برگزاری اجلاس استانی نماز استان بوشهر گفت: تولید و نشر محتواهای فاخر نماز در فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری این اجلاس  است که در این راستا از تجربیات موفق استفاده و پیگیری می‌شود.

,

Thumbnail

, Thumbnail,



کاظمی اظهار کرد:بیش از  598 اثر به دبیرخانه ستاد برگزاری اجلاس استانی نماز بوشهر با موضوع نماز و فضای مجازی به مرکز ارسال شده است که از  65 اثر تجلیل می‌شود.

,
,
,

وی با اشاره به اینکه آثار در 10 موضوع ارسال شده است خاطر نشان کرد:  این آثار در زمینه پوستر الکترونیکی، موشن‌گرافیک، رئال، گیف، استیکر و پادکست‌های صوتی، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی، سرگرمی، فرهنگی، آموزشی و چند رسانه‌ای است.

در پایان این اجلاس از 35دستگاه اجرایی که در اقامه نماز فعالیت داشته‌اند تجلیل شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه