اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد مرکز مه ولات:

استفاده از اساتید بومی از برنامه های مهم دانشگاه آزاد مه ولات است

استفاده از اساتید بومی از برنامه های مهم دانشگاه آزاد مه ولات است
رئیس دانشگاه آزاد مرکز مه ولات گفت: استفاده از اساتید از نیروها و بومی خود شهرستان از مهم ترین برنامه های مدیریت دانشگاه بوده و بیشتر اساتید دانشگاه دارای مدرک دکترا هستند و اساتیدی انتخاب شده که در رشته هایی که خودشان تحصیل کرده اند تدریس می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، مراسم گرامیداشت مقام دانشجو، با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه مه ولات و مسیولین ادارات و نهادهای شهرستان و و دانشجویان و اساتید ، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مه ولات در محل سالن بصیرت این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

رئیس دانشگاه آزاد واحد مه ولات گفت: امروز اهمیت علم و دانش بر بشریت پوشیده نیست همه مکاتب بشری و ادیان آسمانی بر کسب علم و دانش تاکید دارند،پیشرفت و ترقی را در مسیر علم افتخار آمیز می دانند.

,

عباس سپهری راد افزود:بدون تردید دین مبین اسلام بیشتر از هر دین و آیین دیگری به علم بها داده و انسان هارا به تعلیم و تعلم فرا خوانده است.

,

وی در خصوص علم و آموزش که در قرآن و احادیت به آن اشاره شده است یادآور شد:آیه هایی در قرآن کریم و صد ها حدیث  در مجموعه ارزشمند سخنان اهل بیت (ع)در بیان اهمیت علم،جایگاه،تعریف،شرایط و مسائل علم و آموزش و مزمت جهل و آثار علم بیان شده است.

,

سپهری تصریح کرد:با نگاهی گذرا به مجموعه ای گران سنج مقایسه آن با دیگر مکاتب می توان دریافت که هیچ مکتبی اینهمه توسیه و تاکید آن و مظامین بلند و نورانی درباره علم ندارد و از جمله نکاتی که اهمیت فوق العاده ای برعلم و علم اموزی از دیدگاه قرآن کریم اثبات شده است این است که تعلیم بشر توسط پیامبران را هدف بعثت آنان ذکر کرده است.

,

رئیس دانشگاه آزاد واحد مه ولات اظهار داشت:اهمیت علم در اسلام بسیار زیاد است که طلب آن را بر هر مسلمانی واجب می باشد و یکی از وظایف مسلمانان را کسب علم دانسته اند و گفته اند هیچگاه افرادی که دارای علم و دانش هستند با افرادی که علم ندارند برابر نیستند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مه ولات با ارائه گزارشی از فعالیت های این واحد از بدو تاسیس تا کنون گفت:در مهر ماه سال 92 به همت مسولین شهرستان دانشگاه ازاد در شهرستان با یک کلاس و در یک رشته راه اندازی شد.

,

 سپهری راد بااشاره به درخواست شهروندان درخصوص افزایش رشته های مورد نیاز شهرستان از سال 92 تا امسال به 6 رشته و 140 دانشجو رسیده است خاطرنشان کرد:با توجه به نیاز های مردم شهرستان و بر اساس نیاز یا  همان رشته های مورد نظر متقاضی داشته،رشته های کاردانی و کارشناسی حسابداری،معماری،کامپیوتر،تربیت بدنی و آموزش ابتدایی در مقطع کاردانی و کارشناسی به این دانشگاه اضافه شده است. 

,

این مسول استفاده از اساتید بومی شهرستان در دانشگاه را از مهم ترین برنامه های مدیریت این دانشگاه برشمرد و گفت:در بخش اساتید از نیروها و اساتید بومی خود شهرستان استفاده شده و سطح برخورداری علمی بیشتر اساتید دانشگاه دارای مدرک دکترا هستند و اساتیدی انتخاب شده که در رشته هایی که خودشان تحصیل کرده اند تدریس می کنند.

,

رئیس دانشگاه آزاد واحد مه ولات خاطرنشان کرد:مهم ترین تشکلی که در دانشگاه فعال می باشد بسیج دانشجویی بوده که بیش از50 درصد دانشجویان عضوفعال بسیج هستند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه