اخبار داغ

موج رهایی قدس در دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان؛

اجتماع دانشجویان مدافع حریم قدس در دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان

اجتماع دانشجویان مدافع حریم قدس در دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان
جمعی از دانشجویان کردستانی امروز در پی اعلام تصمیم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس در دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،در پی تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا مبنی بر انتقال سفارت امریکا به قدس, جمعی از دانشجویان دانشگاه های سطح شهر سنندج با برپایی تجمعی در حیاط دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان شعارهایی از جمله 'مرگ بر اسرائیل'، 'قدس پایتخت فلسطین است' ،'علیه ترامپ ایستادگی می کنیم' ،سر دادند و خواستار اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش, ،در پی تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا مبنی بر انتقال سفارت امریکا به قدس, جمعی از دانشجویان دانشگاه های سطح شهر سنندج با برپایی تجمعی در حیاط دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان شعارهایی از جمله 'مرگ بر اسرائیل'، 'قدس پایتخت فلسطین است' ،'علیه ترامپ ایستادگی می کنیم' ،سر دادند و خواستار اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی شدند.,

دکتر درویشی استاد دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان گفت: قدس قبلگاه اول مسلمان است و بر تمام مسلمانان واجب است که به یاری و حمایت از مردم فلسطین برخیزند.

,

وی با اشاره به اینکه عبادات ما در هر زمانی مصداق خاصی دارد افزود: امروز حمایت از مسلمین عالم و قدس مصداق عبادت است پس حضور شما در این تجمع مصداق بارز عبادت است.

,

 

,

این استاد دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان افزود: امروز دانشجویان نسل سوم و چهارم انقلاب همچون دانشجویان نسل اول انقلاب آگاهانه میشورند و قیام میکنند و ندای مرگ بر امریکا سر میدهند امریکایی که ریشه تمام فتنه هاست.

,

 

,

وی ادامه داد: آمریکا این غده سرطانی به واسطه حکومت های دست نشانده اش بیش از 70 اسال است که در پی نابودی اسلام است و این بی بصیرتی برخی از حاکمان جهان اسلام است که با آمریکا رابطه هایی دارند.

,

 

,

درویشی گفت: وقتی رییس جمهور امریکا اعلام میکند که قدس باید پایتخت اسرایل باشد, حاکمان کشورهای اسلامی فقط نشست فوق العاده وزیران خارجه اتحادیه عرب در خصوص قدس  برگزار می کنند جلسه ای که هیچ دستاوردی نداشت, چرا نباید در این نشست تصمیم گرفت که  سفارت های امریکا و اسرایل در کشورهای اسلامی پلمپ شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: بی بصیرتی است که فکر کنیم دیوانه ای مثل ترامپ این حرف را زده است بلکه باید هوشیار باشیم و بدانیم که این سخن سناریوی طراحی شده امریکا برای نابودی قبله اول مسلمین است, اما انشالله این آرزو را به گور خواهند برد.

,

 

,

درویشی یادآور شد: امروز بعد از اعلام سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا دوباره نهضت انتفاضه شدت گرفته است و انشالله با حمایت و پشتیبانی امت اسلامی بساط جور و ظلم برچیده میشود و پیروزی نزدیک است.

,

 

,

در ادامه این مراسم محمدصادق هاشمی مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان با قرائت بیانیه ای انتقال پایتخت اسراییل به قدس را محکوم کرد.

,

 

,

در پایان این تجمع دانشجویان کردستانی طومار حمایت از قدس شریف را امضا کردند.

,

متن کامل بیانیه دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان بدین شرح است:

,

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

,

{سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ}

,

شهر قدس و مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان ، دستخوش یک تصمیم افراطی شده ، که از سوی شیطان بزرگ که همان استکبار و صهیونیسم جهانیست ، اخذ شده است.
تصمیمی که در آن نشانه های جنگ بین الادیانی به وضوح قابل روئیت است.

,
,

 

,

بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی ، ضمن محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس جمهور امریکا ، در اعلام به رسمیت شناختن قدس ، به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی اظهار  می دارد:

,

 

,

اقدام سخیف و ابلهانه ی رئیس جمهور امریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ، فتنه ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین به شمار رفته ، و لازم است جهان اسلام و دیگر جوامع آزاده و حق طلب با اتخاذ مواضع قاطعانه و هوشمندانه ، این توطئه شوم و شیطانی را خنثی سازند. 

,

 

,

بی تردید این تلاش پلید نه تنها رؤیای سردمداران کاخ سفید و صهیونیسم بین الملل را تعبیر نمی کند ، بلکه عاملی خواهد شد تا جبهه ی مقاومت صهیونیستی ، مصمم تر از گذشته آرمان آزادی قدس شریف را دنبال کند و غاصبان فلسطین مظلوم و عزیز را در آتش انتقام خود گرفتار سازند.

,

 

,

همانطور که امام راحل(ره)  فرمودند: ما میگوییم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود ،  ما نیز این سخن را عمیقا باور داریم و برای تحقق آن تلاش میکنیم...

,

 

,

خطاب به امریکا و دنباله ها و اذنابش میگوییم: حتما خودتان را به نفهمی زده اید  که نمیدانید اصلا اسرائیلی وجود ندارد ، که حال بخواهد پایتختی داشته باشد. حتما کر و کور بوده اید که صدای باصلابت و پرقدرت ملت های مسلمان را در حمایت از یکدیگر نشنیده اید و مقاومتشان را ندیده اید. 
حتما نمیدانید که اگر مسلمانان در نابودیتان اراده کنند ، دیگر روز خوش نخواهید دید. 

,
,

 

,

بدانید که خدای مقتدر جهانیان دشمنانش را احمق آفریده است.  پس ای احمق ها ، خوب توجه کنید که قدس واحد است و شرقی و غربی ندارد، بلکه شهری فلسطینی- عربی و اسلامی و پایتخت دولت فلسطین است. 

,

 

,

ما دانشجویان استان کردستان ضمن محکومیت مجدد اقدامات سخیف رئیس جمهور آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی؛ با دعوت از صاحبان اندیشه و دانشجویان مدبر در جهان ، خاورمیانه و ایران ، به اتخاذ مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست ها ، ازآنها می خواهیم تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند ، و اجازه ندهند در هزاره دانایی و توسعه دانایی ، هرروز در فلسطین وغزه بی سابقه ترین و وحشیانه ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی تفاوت مجامع وسازمانهای بین المللی به وقوع بپیوندد.

,

 

,

در نهایت آرزو داریم که چکمه این رژیم ، از روی بالهای پرنده صلح، با فشار افکار عمومی و اظهارات روشنفکران جهان بلند شود ، تا حقوق انسانها از این متجاوزین بازستانده شود. 

,

والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه