اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

قیمت مرغ و تخم مرغ ثابت است/ تولید روزانه ۲۰۰ تن گوشت مرغ

قیمت مرغ و تخم مرغ ثابت است/ تولید روزانه ۲۰۰ تن گوشت مرغ
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: مرغ و تخم مرغ افزایش قیمت نداشته و آذربایجان غربی روزانه ۲۰۰تن تولید گوشت مرغ دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید فضل الله قریشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به قیمت مرغ و تخم مرغ در آذربایجان غربی، اظهار داشت: هر کیلو تخم مرغ ۷۱۰۰ تومان برای مصرف کننده و درب مرغداری ۶۳۰۰ تومان، همچنین مرغ آماده طبخ در عمده فروشی ۷۲۵۰ تومان و برای مصرف کننده ۷۴۵۰ تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: قیمت مرغ و تخم مرغ در چند ماه اخیر ثابت بوده و افزایش قیمت آنچنانی نداشته است میتوان گفت در حال تعادل قرار دارد.

,

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، تصریح کرد: در صورت افزایش قیمت مرغ به منظور تعدیل قیمت، ذخایر گوشت منجمد شرکت پشتیبانی به بازار عرضه می شود.

,

قریشی، در خصوص تعدیل قیمت تخم مرغ نیز اظهار داشت: در این خصوص نیامند اقدامات کشوری و اتحادیه مرغداران تخمگذار  میهن اثرگذار می شود.

,

وی، با اشاره به میزان جوجه ریزی در واحد های مرغ گوشتی ادامه داد: این روند پیشرفت عادی خود را داشته و نسب به سال گذشته شاهد افزایش ۶ درصدی جوجه ریزی هستیم.

,

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، عنوان کرد: پیش بینی می شود میزان تولید گوشت مرغ به همین منوال ادامه داشته و مشکلی در تولید مرغ گوشتی وجود نداشته باشد.

,

قریشی، در پایان از تولید روزانه ۲۰۰ تن گوشت مرغ خبرداد و بیان کرد: این میزان تولید به بازارهای داخل، خارج ،جهت ذخیره سازی در انبارهای پشتیبانی و بخش اندکی نیز توسط شرکت های زنجیره ای صادر می شود.

,

انتهای پبام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه