اخبار داغ

امام جمعه پیرانشهر:

اهمیت حماسه ۹ دی بصیرت بی نظیر مردم است/اتحاد و انسجام رمز پیروزی

اهمیت حماسه ۹ دی بصیرت بی نظیر مردم است/اتحاد و انسجام رمز پیروزی
امام جمعه پیرانشهر اهمیت ۹دی را در حضور بی نظیر و حماسی مردم در مقابل دشمنان دانست و گفت: اتحاد و انسجام مردم از تمام اقشارو جوامع رمز پیروزی آنان در مقابل فتنه گران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ماموستا مصطفی محمودی در گفت و گو با اروم نیوز، استحکام و قوت یافتن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را نتیجه خلق حماسه ۹ دی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم همیشه در تمامی صحنه های ایران اسلامی حاضر شدند به ویژه نهم دی ماه سال ۸۸ که در حمایت از رهبری و ارزش های انقلاب به میدان آمدند و روزی فراموش نشدنی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، حضور حداکثری مردم در حماسه ۹ دی را تجدید پیمان با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بصیرت مردم در ۹ دی متجلی و آشکار شد و این روز درسی برای یاوه گویی دشمنان نظام است.

,

ماموستا محمودی ، اظهار داشت: فتنه های ۸۸ نمونه ای از جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است اما  بساط فتنه گران و بدخواهان نظام برچیده شد و بصیرت و اقتدار مردم در این روز تجلی  یافت.

,

امام جمعه پیرانشهر اقدامات فتنه گران را بی بصیرتی خواند و افزود: آنان با اهانت به امام خمینی (ره) و عاشورا در صددد ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم بر آمدند اماباید بدانند اسلام پایه و اساس کشور بوده و عبور از اعتقادات مردم غیر ممکن است.

,

وی در ادامه اظهار داشت: حماسه ۹دی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و این روز بصیرت و بیداری و تبعیت از ولایت فقیه به عنوان شاخصه اصلی نظام خود را نشان داد.

,

ماموستا محمودی، اتحاد مسلمانان و تبعیت از ولایت فقیه را سبب سربلندی نظام درتمام دوران‌ها دانست و گفت: فتنه های سال ۸۸ برنامه ریزی شده بود و هدف نیز براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

,

وی به بررسی ابعاد فتنه دشمن پرداخت و گفت: این روز فرصتی است که بتوانیم این ابعاد را برای ملت و نسل جوان بازخوانی کنیم تا عبرتی برای آینده باشد و دشمن نتواند با ایجاد تفرقه و اختلاف نقشه های خود را عملی کند

,

امام جمعه پیرانشهرافزود: بساط فتنه ۸۸ در حماسه یوم الله ۹ دی برای همیشه برچیده شد و بصیرت و وفاداری به نظام در یوم الله ۹ دی بر همگان آشکار گردید، همچنین پاسخی کوبنده به یاوه گویی سران فتنه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه