اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

مرکز آفرینش اقوام در آذربایجان غربی تاسیس می شود

مرکز آفرینش اقوام در آذربایجان غربی تاسیس می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در راستای انجام تعاملات بیشتر، در تلاش برای تاسیس مرکز آفرینش اقوام در آذربایجان غربی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر کریمی صبح امروز در نشست خبری اولین نشست علمی تخصصی فرهنگ تعایش و گفتگو که در محل سالن جلسات مرکز مطالعات اقوام آذربایجان در دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی به دلیل شرایط اقلیمی خاصی که دارد، جزء استان هایی است که دارای بیشترین تنوع اقوام و ادیان در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: آذربایجان غربی تنها استان کشور است که هم مرز مشترک با ۳ کشور خارجی ترکیه، عراق و آذربایجان دارد و هم دارای تنوع اقوام و ادیان مذهبی است، به همین دلیل سال ها مورد توجه دشمنان برای ضربه بوده است، کشور انگلیس یکی از کشورهایی است که بیش از ۳۰۰ سال تلاش در راستای دشمنی با ایران و اختلافات قومیتی تلاش کرده است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایجاد مرکز آفرینش اقوام در آذربایجان غربی گفت: در راستای انجام تعاملات بیشتر، در تلاش برای تاسیس مرکز آفرینش اقوام در آذربایجان غربی هستیم.

,

حجت الاسلام کریمی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره سمینار تعامل اقوام و ادیان در آئینه رسانه، ادامه داد:  در دی ماه یا اسفند ماه سال جاری هفتمین دوره سمینار تعامل اقوام و ادیان در آئینه رسانه برگزار می شود که مقالات آن در ۴ محور ارائه می شود.

,

وی اذعان داشت: این محورها شامل مهندسی فرهنگی اقوام و ادیان، مدیریت ارتباط جمعی، همبستگی اجتماعی، رسانه ها؛ اقوام و قدرت نرم و نیز همدلی و همزبانی در قالب اقوام و ادیان هستند که تا کنون ۳ کتاب در این حوزه از مجموعه مقالات به چاپ رسیده است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این سمینار از ۱۰ استان کشور  حضور یافته و از هر محور ۳ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب می شوند که در مجموع ۱۲ برگزیده خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه