اخبار داغ

فرماندار قاین در همایش مولفین قاینات:

توسعه شهرستان در گرو تحولات فرهنگی است

توسعه شهرستان در گرو تحولات فرهنگی است
فرماندار قاین گفت:امیدواریم تحول فرهنگی که در شهرستان قاین ایجاد شده است سرآغاز توسعه شهرستان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، کهن ترابی فرماندار قاین دراولین همایش مولفین شهرستان قاینات که پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قاین برگزار شد،اظهارکرد:یکی از علتهای پیشرفت وشکوفایی تمدن اسلامی در قرن دوم وسوم هجری این بود که خلفای آن زمان در جهت شکوفایی تمدن اسلامی از مولفین زمان خود قدردانی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: نهضت بزرگ ترجمه در آن دوران مقدمه برای شکوفایی تمدن اسلامی بود ویکی از برنامه هایی که در دستور کار ما قرار گفت توجه ویژه به حوزه فرهنگ است که همین موضوع مقدمات برگزاری این همایش را فراهم کرد.

,

کهن ترابی گفت: بارها گفته ایم که فرهنگ زیرساخت است و فرهنگ وهنر زیر ساخت توسعه است وتوجه به موضوع فرهنگ مارا برآن داشت تا همایشی در روز شهرستان با حضور مولفینی که بعضا در گمنامی هم به سر می برند داشته باشیم.

,

فرماندار قاین ادامه داد:اگر مکاتب بزرگ بشری در حوزه های فرهنگی واجتماعی و.. ایجاد شده است همه از درد بوده است وماباید مردم را دردمند کنیم که همه به این باور برسند که یک درد اجتماعی در حوزه فرهنگ واقتصاد وجود دارد  وهمه مردم دراین نهضت شرکت کنند وامیدواریم این تحول فرهنگی که در شهرستان ایجاد شده است  سرآغاز توسعه شهرستان باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه