اخبار داغ

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

فرهنگ واقف بودن باید در بین مدارس ترویج شود

فرهنگ واقف بودن باید در بین مدارس ترویج شود
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرهنگ واقف بودن باید در بین مدارس ترویج شود، گفت: اولویت آموزش وپرورش خراسان رضوی، توجه ویژه به فعالیت‌های قرآنی، عترت و نماز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ براتعلی منصوریان صبح امروز در همایش طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان که درجوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزارشد، گفت: فعالیت های قرآنی، عترت و نماز اولین اولویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: در بین پنج اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی فعالیت‌های قرآنی اولین اولویت این اداره است.

,

 

,

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: برگزاری این طرح‌ها فرصت مغتنمی است که باید از آن به صورت ویژه استفاده کرد و امروزه در خراسان رضوی شاهد همراهی و هم فکری خوبی بین نهادهای اجرایی هستیم و باید با توجه به این همراهی، فعالیت های پایداری را در حوزه قرآن وعترت ایجاد کنیم.

,

 

,

وی افزود: اولویت آموزش وپرورش خراسان رضوی، توجه ویژه به فعالیتهای قرآنی، عترت و نماز است و بزرگ ترین ماموریت ما در حال حاضر انجام وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز می باشد.

, , .,

 

,

منصوریان خاطرنشان کرد: فرهنگ واقف بودن باید در بین مدارس ترویج شود و دانش آموزان ما در خانه ها چراغ وقف را روشن کنند و پرچم وقف در همه خانه برده شود.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه