اخبار داغ

دادستان شهرستان سرباز؛

خصومت شخصی عامل آتش سوزی مسجد مدنی سرباز/با شایعه پراکنان و تنش آفرینان طبق قانون برخورد خواهد شد

خصومت شخصی عامل آتش سوزی مسجد مدنی سرباز/با شایعه پراکنان و تنش آفرینان طبق قانون برخورد خواهد شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرباز گفت: آتش سوزی مسجد مدنی شهرستان سرباز هیچ ربطی به مسائل سیاسی نداشته و تنها به دلیل خصومت شخصی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، روز گذشته برخی کانال های خبری معاند و ضد انقلاب با بهره برداری سیاسی از خبر آتش سوزی در یکی از مساجد اهل سنت شهرستان سرباز آن را ادامه روند آتش زدن مساجد عنوان کرده و این حادثه را با مسائل سیاسی در ارتباط دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

در همین رابطه امام جمعه اهل سنت مسجد مدنی روستای"مغ" در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: حادثه آتش سوزی عمدی در این مسجد هیچ ربطی به سیاست و شبکه های ماهواره ای ندارد.

, پاپایا,

وی افزود: عامل اصلی این آتش سوزی فردی معتاد به شیشه بوده که به دلیل استفاده از مواد مخدر به صورت کامل دیوانه شده و کنترلی روی اعمال خود ندارد.

,

مولوی محمد سلیم حسینی مقدم با اشاره به خسارات ناشی از این حادثه گفت: بسیاری از لوازم موجود در مسجد سوخته و به صورت کامل نابود شده به گونه ای که تنها چیزی که در این حادثه نسوخته  و آسیبی ندیده قرآن های موجود در مسجد است.

,

وی ادامه داد: پس از شکایت اهالی، متهم این حادثه دستگیر شده و تحویل نیروی انتظامی شده است.

,

حسینی مقدم با درخواست از مردم برای عدم توجه به شایعات موجود در فضای مجازی، تصریح کرد: سایت های معاند و کانال های ضد انقلاب تنها هدفشان ایجاد تفرقه و دودستگی است که به یاری خدا و بصیرت ملت ایران این تلاش ها همواره بی نتیجه بوده است.

,

برخورد قاطع دستگاه قضا با شایع پردازان

, برخورد قاطع دستگاه قضا با شایع پردازان,

دادستان شهرستان سرباز نیز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، گفت: متهم اصلی این حادثه دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده است.

, پاپایا,

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان در کوتاه ترین زمان این متهم را دستگیر کرده و در همان ساعات اول وی با اعتراف به جرم خود به مرجع قضایی معرفی شد.

,

محسن صادقی با اشاره به اینکه این حادثه هیچ ربطی به تبلیغات سوء شبکه های ماهواره ای ندارد، خاطرنشان کرد: متهم درگیری قبلی با علمای مسجد و مشکلات شخصی با آنان را دلیل اقدام خود عنوان کرده است.
وی ادامه داد: روند پیگیری این پرونده ادامه دارد و هنوز حکم متهم صادر نشده است.

,
,

صادقی با تاکید بر اینکه دادگستری با شایعه پردازان برخورد خواهد کرد، گفت: برخی افراد میخواهند با استفاده از این حوادث به اهداف شوم خود برسند و با شایعه سازی وحدت ملت ایران را خدشه دار کنند که در همین راستا دستگاه قضا با این افراد به صورت قاطع و جدی برخورد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه