اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

دادگستری خراسان رضوی با مشکل جدی منابع انسانی روبه‌رو است

دادگستری خراسان رضوی با مشکل جدی منابع انسانی روبه‌رو است
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دادگستری خراسان رضوی با مشکل جدی منابع انسانی روبه‌رو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در چهارمین همایش سراسری فرماندهان بسیج قوه قضائیه که در هتل میلاد مشهد برگزار شد ضمن اشاره به این موضوع که حضور بسیجیان عزیز در قوه قضائیه سبب برکت این جلسات و تقویت روحیه دستگاه قضایی می‌شود، گفت: دادگستری خراسان رضوی با مشکل جدی منابع انسانی روبه‌رو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, حجت‌الاسلام علی مظفری ظهر امروز در چهارمین همایش سراسری فرماندهان بسیج قوه قضائیه که در هتل میلاد مشهد برگزار شد ضمن اشاره به این موضوع که حضور بسیجیان عزیز در قوه قضائیه سبب برکت این جلسات و تقویت روحیه دستگاه قضایی می‌شود، گفت: دادگستری خراسان رضوی با مشکل جدی منابع انسانی روبه‌رو است, .,

 

,

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی همواره برخورد جدی در مبارزه با فساد و انحرافات انجام داده و در این مسیر همه مستحضر هستید که چه اتهاماتی علیه این قوه و شخص ریاست قوه قضائیه وارد شد که امری طبیعی است.

,

 

,

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه قوه قضائیه پس از نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها در مبارزه با فساد سربلند و پیشرو بوده است، ادامه داد: خداوند استقامت ما را می‌بیند که قوه قضائیه بدون هیچ واهمه و دغدغه‌ای صرفاً پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب دنبال می‌کند و طبیعتاٌ باید شائباتی که علیه دستگاه قضا مطرح می‌شود را نیز به جان بخریم.

,

 

,

 وی یکی از مشکلات موجود در جامعه را عدم آشنایی مدیران در ارگان‌ها با وظایف خود و یا عدم وجود انگیزه مناسب و کافی دانست و تصریح کرد: چنانچه مدیران سایر ارگان‌ها به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند ورودی ما در دستگاه قضا بسیار کم می‌شود.

,

 

,

حجت الاسلام مظفری اضافه کرد: در استان خود در جلساتی که با مدیران ادارات و سازمان‌های متعدد داشتیم هشدار دادیم که چنانچه در پایان سال معلوم شود به دلیل سهل‌انگاری مدیری پرونده‌های بسیاری از اداره متبوع او به قوه قضائیه آمده با وی به عنوان یک فرد خاطی برخورد می‌شود که تاثیر به‌سزایی داشته است. 

,

 

,

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب که برخی مدیران یا خواب هستند یا خود را به خواب می‌زنند، افزود: وظیفه ما حل‌ و فصل اختلافات مردم است اما بخش اعظم پرونده‌‌های ورودی ما مربوط به ادارات دولتی است که جزئی از ارکان حاکمیت هستند.

,

 

,

حجت الاسلام مظفری در ادامه سخنان خود به مشکلات فقدان قانون درست اشاره و خاطرنشان کرد: چرا در تصویب قوانین دقت نمی‌کنند؟ قوانین یا موقتی هستند یا اگر اجرایی می‌شود ابهامات و ایرادات بسیاری دارد برای مثال فردای روزی که قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر اجرایی شد دادگاه انقلاب خراسان رضوی هشت ایراد و ابهام بر ماده واحده این قانون مطرح کرد بنابراین تا قانون خوب نباشد ابزار مناسب دست ما نیست و دست و پای ما بسته می‌شود.

,

 

,

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: بدبینی‌ها و نگرانی‌های مردم نصیب قوه قضائیه می‌شود در صورتیکه وضع قانون در دست مجلس است.

,

 

,

وی  با تاکید بر این مطلب که مردم ما مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند؛ اما بی‌عدالتی و نارضایتی از باب ناامنی را تحمل نمی‌کنند، ابراز داشت: این برای نظام می‌تواند خطرآفرین است، بنابراین قانون مناسب باید تصویب شود زیرا قاضی ما نمی‌تواند خارج از قانون حکمی صادر کند و چنین حکمی خلاف شرع است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه