اخبار داغ

خدمت رسانی اعضای موکب مردمی اربعین شهرستان گرمسار در مناطق زلزله زده +تصاویر

خدمت رسانی اعضای موکب مردمی اربعین شهرستان گرمسار در مناطق زلزله زده +تصاویر
اعضای موکب مردمی اربعین شهرستان گرمسار با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به یاری زلزله زدگان شتافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پس از وقوع زلزله در بخش هایی از استان کرمانشاه که به تخریب بسیاری از واحدهای مسکونی در این استان بویژه در مناطق روستایی آن منجر شد، بسیاری از هموطنان در قالب گروه های مختلف اجتماعی با حضور در این مناطق به یاری زلزله زدگان شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

یکی از گروه های مردمی که تنها به فاصله چند روز پس از وقوع این حادثه، خود را به مناطق زلزله زده رساند موکب مردمی اربعین شهرستان گرمسار بود که با حضور در دهستان پشت تنگ و روستای بزمیرآباد از توابع شهرستان سرپل ذهاب نسبت به طبخ و توزیع غذا بین زلزله زدگان اقدام کرد.

,

علیرضا عبداللهی که سرپرستی این گروه را برعهده دارد در این خصوص به خبرنگار مرآت گفت: هنوز مدت زیادی از بازگشت اعضای موکب مردمی شهرستان گرمسار از مراسم اربعین حسینی نگذشته بود که متاسفانه زلزله ای در استان کرمانشاه به وقوع پیوست. پس از آن، اعضای این موکب پیشنهاد دادند برای کمک به زلزله زدگان راهی منطقه شویم و در حد توان خود برخی از نیازهای اولیه زلزله زدگان را مرتفع کنیم.

,

عبداللهی ادامه داد: با توجه به اینکه در محل استقرار ما اکثر خانه های روستایی بر اثر زلزله تخریب شده بود اعضای این گروه تصمیم گرفتند با پخت غذا و توزیع آن در بین زلزله زدگان بخش کوچکی از نیاز مردم دهستان پشت تنگ شامل روستاهای کفرو سلمان – جنان عزیز- پیرمیکاییل- الیاس احمد- الیاس صالح و حسن سلیمان را تامین کنند. در حال حال حاضر روزانه هزار و 500 پرس غذای گرم با تلاش این عزیزان بین زلزله زدگان توزیع می شود.

,

گفتنی است پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، تعداد زیادی از مسئولان موکب های مردمی اربعین سراسر کشور و نیز استان سمنان با حضور در مناطق زلزله زده به امدادرسانی به زلزله زدگان پرداختند.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنانتصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنانتصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنانتصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

انتهای پیام/ت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه