اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر خبر داد؛

اجرای 8000 متر شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر در سال جاری

اجرای  8000 متر  شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر در سال جاری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر گفت: 8هزار متر شبکه آب و فاضلاب طی سال جاری در ملایر اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یاسین جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: شهر ملایر حدود 16500 مشترک فاضلاب داشته  که 27 درصد جمعیت شهر را شامل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی گفت: یکی از برنامه های اصلی شرکت آب و فاضلاب ملایر  تا پایان سال جاری افزودن 4000 مشترک جدید  بوده با این نسبت به 33 درصد(حدود یک سوم جمعیت) برسد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر در تشریح اقدامات انجام شده در آبفای ملایر اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته اقدامات چشم گیری در زمینه اجرای خطوط وانشعابات جمع آوری فاضلاب در شهر ملایر صورت گرفته است بطوریکه شهر ملایر امروز دارای حدود 110 کیلومتر شبکه دفع فاضلاب است که از این مقدار حدود 14 کیلومتر آن در 18 ماه گذشته انجام شده است.

,

وی افزود:  در سال جاری چهار قرارداد اجرای فاضلاب در سطح شهر ملایر به طول 18 کیلومتر با مبلغ قرارداد 3 میلیارد و 300 میلیون تومان درحال اجراست.

,

جوکار کل شبکه مورد نیاز برای شهر ملایر حدود 300 کیلومتر عنوان کرد و گفت: هم چنین از ابتدای سال چهار قرارداد اصلاح و توسعه شبکه آب به متراژ هفت کیلومتر با مبلغ 800 میلیون تومان اجرا شده است

,

وی حفاری و تجهیز سه حلقه چاه به مبلغ 600 میلیون تومان است به منطور تأمین آب شرب ملایر را ازدیگر اقدامات اداره آب و فاضلاب در سال جاری عنوان کرد و گفت: ساختمان اداری جوکار با هزینه 220 میلیون تومان و 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و همچنین ساختمان اداری زنگنه با 150 میلیون تومان دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر از تجهیز یک حلقه چاه شهر جوکار به مبلغ 100 میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: حفاری و تجهیز یک حلقه چاه برای تأمین آب شهر ازندریان به مبلغ 450 میلیون تومان نیز انجام شده است.

,

جوکار افزود: به خاطر ایمنی بیشتر سیستم گندزدایی آب ژاول نسبت به سامانه کلرزنی ، شرکت آبفای ملایر با جمع آوری کپسول های کلرزنی سیستم گندزدایی شهر جوکار، آن را به سامانه آب ژاول تبدیل نمود.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر گفت: در حال حاضر دو شهر سامن و جوکار از سیستم آب ژاول استفاده می کنند و با توجه به مخاطرات کپسول های گاز کلر در تلاشیم تا پایان سال جاری تمامی شهر های تابعه ملایر به سامانه ایمن آب ژاول تجهیز شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه