اخبار داغ

ملاقات مردمی استاندار تهران با مردم قرچک برگزار شد

ملاقات مردمی استاندار تهران با مردم قرچک برگزار شد
استاندار تهران روز چهارشنبه با حضور در مسجد جامع قرچک پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع مردم حضور یافته و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن ها آشنا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران با حضور مسجد جامعه قرچک و پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع مردم حضور یافته و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,

مردم در این دیدارمشکلات، مسائل و مطالبات خود را با استاندار تهران در میان گذاشتند و استاندار تهران دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات مردم را صادر کرد.

,

گفتنی است، در این ملاقات مردم به مشکلات حدود یکصد نفر از مردم شهرستان قرچک رسیدگی شد.

,

محمد حسین مقیمی طی سخنانی در جمع مردم و نمازگزاران قرچک بیان کرد: تعیین تکلیف مشکلات مردم از اهداف برگزاری ملاقات مردمی است و باید پاسخ صریح و روشنی به مردم داد تا مشکلات آنان رفع شود.

,

وی گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

,

استاندار تهران تاکید کرد: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را درجهت برنامه ریزی بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد.

,

وی بیان داشت: ما خود را موظف میدانیم با ایجاد بستری مناسب مابین مردم و دستگاه‌های اداری ،مشکلات و معظلات شهروندان را حل و فصل کنیم و به حداقل ممکن برسانیم.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه