اخبار داغ

عضو شورای شهر گرگان مطرح کرد؛

از چشم انداز توسعه شهری گرگان تا عدم حضور در انتخابات مجلس و پیگیری چند مشکل شهری

از چشم انداز توسعه شهری گرگان تا عدم حضور در انتخابات مجلس و پیگیری چند مشکل شهری
عضور شورای شهر گرگان با بیان این مطلب که رسانه ها، موجب از بین رفتن بسیاری از چالش ها و مشکلات در شهر گرگان هستند، اظهار کرد: راحت میتوان گفت که ۵۰ درصد مشکلات و چالش های شهر گرگان توسط رسانه ها برطرف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "ناصر گرزین" عضو شورای شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رسانه ها موجب از بین رفتن بسیاری از چالش ها و مشکلات شهری گرگان هستند و به یقین میتوان گفت که 50 درصد مشکلات و چالش های شهری گرگان توسط رسانه ها برطرف می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: مسئولین شهری و اداری باید نگاه خود محوری را تغییر دهند و اجازه دهند که رسانه ها نسبت به رفتار و عملکرد آنها انتقاد داشته باشند چرا که مثبت اندیشی در شخص و مسئول قابل قبول نیست. مسئولین باید پاسخ گو باشند ولی متاسفانه این امر دیده نمی شود.

,

* باید به قول هایی که به مردم در زمان انتخابات دادیم عمل کنیم

, * باید به قول هایی که به مردم در زمان انتخابات دادیم عمل کنیم, * باید به قول هایی که به مردم در زمان انتخابات دادیم عمل کنیم,

"گرزین" در ادامه به حضور مردم در پارلمان محلی گرگان اشاره و تصریح کرد: شورای پنجم وظیفه سنگینی دارد چه بسا در قبال مردم مسئول است و باید به آنها خدمات ارائه کند. لذا باید به این موضوع اشاره کرد که بسیاری از مشکلات مردم با حضور در شورای شهر گرگان و همچنین مشاوره دادن اعضای شورا به آنها، بر طرف می گردد.

,

عضو شورای شهر گرگان اظهار کرد: ما باید به قول هایی که در زمان انتخابات به مردم داده ایم باید جامعه عمل بپوشانیم و این موضوع را می توان در زمان تصدی گری آقای "صادقلو" شهردار سابق گرگان به وضوح دید که چه بسا چه هماهنگی های زیادی بین شورا و شهردار وجود داشت. این روند باید در این دوره به وضوح دیده و ادامه دار باشد.

,

IMG 0101

, IMG 0101,

* چند حلقه مفقوده در شهر گرگان وجود دارد/ نبود یک شهر بازی مردن در گرگان، زیبنده این شهر نیست

, * چند حلقه مفقوده در شهر گرگان وجود دارد/ نبود یک شهر بازی مردن در گرگان، زیبنده این شهر نیست, * چند حلقه مفقوده در شهر گرگان وجود دارد/ نبود یک شهر بازی مردن در گرگان، زیبنده این شهر نیست,

وی در ادامه به حلقه های مفقوده در شهر گرگان اشاره کرد و افزود: ما در شهر گرگان چند حلقه مفقوده داریم و چه بسا بار ها نیز به آن اشاره کردیم که نخست، عدم وجود یک پارک مخصوص کودکان در این شهر یا به تعبیری، شهر بازی هستیم و باید گفت، پارک های تفریحی گرگان جوابگوی نیاز مردم نیست.

,

"گرزین" تصریح کرد: زیبنده شهر گرگان نیست که این شهر پر جمعیت، فاقد یک شهر بازی مدرن و استاندارد باشد، جه بسا این موضوع یکی از مطالبات جدی مردم، از اعضای شورا و شهردار می باشد.

,

* شهردار جدید گرگان، باید بامداد به بامداد در خدمت مردم باشد

, * شهردار جدید گرگان، باید بامداد به بامداد در خدمت مردم باشد, * شهردار جدید گرگان، باید بامداد به بامداد در خدمت مردم باشد,

عضو پارلمان شهری گرگان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما به چگونگی و وظایف شهردار جدید گرگان اشاره کرد و گفت: شهردار جدید گرگان، یک فرد دارای تجربه و علم مدیریت است و اعتقاد دارم که شهردار جدید این گفتمان را عملی خواهد کرد.

,

وی تاکید کرد: شهردار جدید گرگان، باید بامداد به بامداد در خدمت به مردم باشد که اگر این چنین باشد، ما شاهد فصل جدیدی از اتفاقات خوب در شهر گرگان خواهیم بود.

,

* پروژه تله کابین باید تا پایان سال، تعین و تکلیف شود

, * پروژه تله کابین باید تا پایان سال، تعین و تکلیف شود, * پروژه تله کابین باید تا پایان سال، تعین و تکلیف شود,

"گرزین" اشاره ای هم به ساخت پروژه تله کابین در جاده نهارخوران پرداخت، پروژه ای که چند سالی است، که مطرح و کلنک زنی شده است و عدم اجرای آن در گرگان موجی از انتقاد ها را روانه شهرداری و شورای شهر ساخته بود که در همین راستا گفت: موضوع پروژه تله کابین باید تا پایان سال جاری تعین و تکلیف شود، چرا که یکی از محور های توسعه شهر گرگان؛ استفاده از ظرفیت های گردشگری آن است و باید نگاه ویژه ای به این موضوع و همچنین پروژه شهر بازی در گرگان پرداخته شود.

,

وی افزود: ما در قبال اجرای این پروژه ها، فعالیت های عمرانی، فرهنگی، سازندگی را در دستور کار خود داریم و با تعامل شهرداری، امیدواریم این پروژه ها، اجرایی و ادامه دار باشد.

,

* سند توسعه محلات باید در شهر گرگان اجرایی شود

, * سند توسعه محلات باید در شهر گرگان اجرایی شود, * سند توسعه محلات باید در شهر گرگان اجرایی شود,

عضو شورای شهر گرگان، اشاره ای به سند توسعه محلات در شهر گرگان پرداخت و افزود: سند توسعه محلات باید در شهر گرگان پیاده سازی شود چرا که در این سند، وجود حداقل یک پارک، تعریف شده است. ما در امر پارک های محلی ضعیف هستیم چه بسا از بین 100 محله ای که در شهر گرگان وجود دارد، تنها چند پارک در این شهر ساخته شده است که جوابگوی نیاز مردم نیست.

,

* بودجه فعلی گرگان؛ در شان این شهر نیست/ گرگان یک شهر بکر برای سرمایه گذاری است

, * بودجه فعلی گرگان؛ در شان این شهر نیست/ گرگان یک شهر بکر برای سرمایه گذاری است, * بودجه فعلی گرگان؛ در شان این شهر نیست/ گرگان یک شهر بکر برای سرمایه گذاری است,

"گرزین" در ادامه گفتگو با خبرنگار ما اشاره ای به بودجه شهر گرگان داشت و گفت: بودجه فعلی شهر گرگان بالغ بر 220 میلیارد تومان است که این مقدار، در شان شهری مثل گرگان نیست، چه بسا در استان های همجوار با فعالیت ها کمتر، بودجایی بیشتر از شهر گرگان را دریافت می کنند. بودجه شهر گرگان حداقل بالای 600 میلیارد تومان بایستی باشد و امیدواریم تا پایان شورای پنجم، این امر مورد موافقت قرار بگیرد.

,

وی افزود: یکی از راه های افزایش بودجه ، سرمایه گذاری در بخش گردشگری است که میتوان به آن نگاه ویژه ای داشت و باید در این راستا، مشارکت پذیری نیز وجود داشته باشد. گرگان یک شهر بکر برای سرمایه گذاری است و باید در قبال این سرمایه گذاری خدمات به مردم ارائه شود و اگر چنین شود، شهر گرگان از کشور های اروپایی، بیشتر به چشم خواهیم آمد.

,

IMG 0100

, IMG 0100,

* اولویت شورای پنجم، ساخت پارک بازی برای کودکان است

, * اولویت شورای پنجم، ساخت پارک بازی برای کودکان است, * اولویت شورای پنجم، ساخت پارک بازی برای کودکان است,

عضو پارلمان شهری گرگان، عنوان کرد: ما برای توسعه شهر گرگان، چشم انداز های چهار ساله و یک ساله تدوین کرده ایم و این چشم انداز ها باید با کمک دوستان پیاده سازی و اجرایی شود.

,

"گرزین" در پاسخ به این سوال که اولویت های شورای پنجم چه می باشد، گفت: اولویت اول شورای پنجم و شهرداری گرگان، پارک بازی برای کودکان است.

,

* شاخصه های خوبی در شهردار گرگان وجود دارد

, * شاخصه های خوبی در شهردار گرگان وجود دارد, * شاخصه های خوبی در شهردار گرگان وجود دارد,

وی به چگونگی انتخاب شهردار گرگان اشاره کرد و گفت: سلامت کاری و رفتاری، یکی از ارکان و شاخصه شهردار خوب است و در گام بعدی نیز، داشتن صداقت و دلسوزی و خدمت رسانی به مردم از موئلفه های چگونگی شهردار فعلی گرگان می باشد که این امر موجب توسعه و سازندگی شهر گرگان را به همراه خواهد داشت.

,

* پاسخگویی به پاره ای از مشکلات شهری از زبان عضو شورای شهر گرگان

, * پاسخگویی به پاره ای از مشکلات شهری از زبان عضو شورای شهر گرگان, * پاسخگویی به پاره ای از مشکلات شهری از زبان عضو شورای شهر گرگان,

عضو شورای شهر گرگان به پاره ای مشکلات شهری مردم گرگان از قبیل عدم استاندارد های لازم در پل های هوایی واقع در کمربندی ، ترافیک خیابان شهدا و همچنین مشکلات فرهنگی و اجتماعی که بار ها از سوی مردم به رسانه ما اعلام کرده است، پاسخ داد و اعلام کرد: ما میدانیم که برخی از پل های هوایی موجود در شهر گرگان فاقد استاندارد های لازم است، به همین منوال باید گفت که در آینده ای نزدیک، شاهد هیچ گونه پل هوایی غیر استاندارد در شهر گرگان نخواهیم بود و بنا بود این مشکل پل های هوایی در دوره قبلی شهرداری و شورا برطرف گردد.

,

وی در خصوص مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود در شهر گرگان اظهار کرد: بحث های فرهنگی و اجتماعی شهر گرگان باید پر رنگ تر شود و از وظایف شهرداری و شورای شهر در این است که به این مسائل به جد بپردازد و قطعا این موضوع را در الویت های کاری خود قرار خواهیم داد.

,

"گرزین" همچنین به مشکل ترافیک خیابان شهدا حد فاصل میدان شهدا به سمت ترمینال اشاره کرد و گفت: پیشنهاد شما سازنده و عملی است، چه بسا این موضوع را با پلیس راهور در خصوص بهره برداری از خیابان راه آهن و شکستن کمر ترافیک در این محدوده می تواند کمک شایانی به ترافیک خیابان شهدا کند و این موضوع را باید اشاره کنم که این پیشنهاد شما به راهور گرگان داده شده است و ما منتظر پاسخ مسئولین امر در این راستا هستیم.

,

* هیچ گونه فکری برای حضور در انتخابات مجلس به سرم نزده است

, * هیچ گونه فکری برای حضور در انتخابات مجلس به سرم نزده است, * هیچ گونه فکری برای حضور در انتخابات مجلس به سرم نزده است,

عضو شورای شهر گرگان در پایان گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این سوال که آیا تصمیمی برای حضور در انتخابات دوره بعدی مجلس شورای اسلامی دارید یا خیر، گفت: من اصلا به این موضوع فکر هم نکرده ام. در دوره قبل هم به این موضوع اشاره کردند و برخی ها نیز شیطنت هایی را داشتند که فعالیت های من در راستای حضور در انتخابات مجلس می باشد، اما مشاهده کردید که تیر آنها به سنگ خورد و من در شورای شهر ماندم. مردم من را برای شورای شهر می خواهند پس باید به این انتخاب مردم احترام بگزارم.

,

 

,

گفتگو: محسن عسگری

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه