اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر سبزوار مطرح کرد:

تعیین تکلیف پروزه های عمرانی دغدغه شواری شهر

تعیین تکلیف پروزه های عمرانی دغدغه شواری شهر
سخنگوی شواری شهر سبزوار گفت: دغدغه شورا درحوزه عمرانی تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار،زهرا بخشی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه چندین پروژه عمرانی طی چند سال گذشته در شهر کلنگ زنی شده و به‌صورت نیمه‌تمام مانده است اظهار داشت: در بسیاری از پروژه دلیل اول در نیمه‌تمام ماندن مشکلات مالی و اعتباری نبوده و مشکلاتی  از قبیل نوع کاربری و مالکان داخل پروژه دخیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار, .,

 

,

وی با اشاره از ابتدای شروع به کار شورای شهر در دوره پنجم 21جلسه رسمی شورا تشکیل‌شده است ادامه داد: نگاه شورای پنجم بر استفاده از تمام ظرفیت‌های کارشناسی و بهره‌برداری از نظرات کارشناسی مشاوران و صاحب‌نظران است.

, .,

 

,

بخشی در ادامه با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت شورای شهر در این دوره را ایجاد و راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای شهر می‌داند بیان کرد: در تمام مصوبات سعی شده است تا پیوست‌های مطالعاتی زیست‌محیطی فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شود.

, .,

 

,

عضو شورای شهر سبزوار با بابیان اینکه ایجاد درآمد پایدار به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های تمام اعضا است ادامه داد: استفاده از ظرفیت پروژه بین‌المللی جاده ابریشم در سبزوار و ایجاد دبیرخانه این پروژه می‌تواند است کهم می‌تواند نقش مؤثری در این راستا داشته باشد.

, .,

 

,

بخشی در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر نماینده تمام شهروندان بوده و هیچ نگاه تبعیضی بین محلات نجو ندارد تأکید کرد: در حال حاضر 12تا 14 پروژه عمرانی در سطح شهر وجود دارد که بر اساس نیاز محلات مختلف در حال تکمیل شدن است.

, .,

 

,

سخنگوی شورای شهر سبزوار به مختومه شدن پرونده زمین‌خواری در سبزوار به نفع بیت‌المال اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با نقش ویژه شهردار سبزوار این پرونده مختومه ورای به نوع شهرداری صادرشده است.

, .,

 

,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه