اخبار داغ

امام جمعه آشخانه :

اسرائیل با تغییر پایتخت، به موعد نابودی نزدیکتر شد

اسرائیل با تغییر پایتخت، به موعد نابودی نزدیکتر شد
آمریکا با اعلام تغییر پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس نیز باعث شد که رژیم صهیونیستی اسرائیل از آن موعد مقرر هم زود تر به نابودی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه، امام جمعه شهر آشخانه در یادداشتی عنوان کرد: آمریکا با اعلام تغییر پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس نیز باعث شد که رژیم صهیونیستی اسرائیل از آن موعد مقرر هم زود تر به نابودی برسد. این یادداشت به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسمه تعالی

,

خدا را شاکریم که دشمنانِ ما را از احمق ها قرار داد، اکنون آمریکا نیز با اعلام تغییر پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس نیز، موضوع فلسطین و قدس را که در حاشیه و پساپرده ی فراموشی سپرده شده بود به مسئله ی اول جهان و اسلام مبدل کرد.

,

راهپیمایی ها، تظاهرات ها و اعتراضاتی که در سراسر جهان به این موضِع رئیس جمهور آمریکا برپا شد ، موضوع فلسطین و قدس جان دوباره ای گرفت. اکنون فلسطینیان با جوش و خروش جدید در آستانه انتفاضه سوم هستند و آمریکا باعث شد که رژیم صهیونیستی اسرائیل از آن موعد مقرر هم زود تر به نابودی برسد.

,

دُوَل استکباری با پرورش شجره خبیثه داعش، ناامنی خاورمیانه و بُردن اسرائیل به حاشیه ای امن را در سر می پروراندند، ولیکن جبهه مقاومت این سیاست ها و محاسبات اشتباه را در هم شکست و دیری نیست که این پیروزی ها، ریشه صهیونیسم بین الملل را نابود خواهد کرد. با این ظفر و پیروزی ها، علی رغم برخی اختلاف نظرهای قومیتی و دینی، نه تنها مسلمانان بلکه مردم جهان طعم یکپارچگی و وحدت را چشیدند.

,

امروزه راهپیمایی ها و اعتراضات مبنی بر اعلام برائت و انزجار از دولت های استکباری و رژیم منحوس اسرائیل که در نتیجه ی مسئله تغییر پایتخت رخ داد، بیانگر احمق بودن دشمنان استکباری است که امید است مردم مظلوم فلسطین بار دیگر طعم پیروزی را بچشند.

,

والسلام علیکم و رحمه الله

,

حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آَشخانه

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه