اخبار داغ

برگزاری همایش متصدیان نانوایی در بهارستان به روایت تصویر

برگزاری همایش متصدیان نانوایی در بهارستان به روایت تصویر
در راستای بهبود و افزایش کیفیت و بهداشت نان در شهرستان بهارستان همایش آموزشی متصدیان نانوایی در شهرستان بهارستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، اولین همایش و کارگاه آموزشی متصدیان واحدهای نانوایی شهرستان بهارستان با حضور رضا طاهرخانی بخشدار بخش گلستان، بیوک حمیدی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان، حسین ناطقی‌پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رؤسای اتحادیه‌های اتاق اصناف بهارستان، سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان و جمعی دیگر از مسؤولین و نانوایان شهرستان بهارستان  برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

این کارگاه آموزشی به‌منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی نان در سالن شهید مطهری شهرگلستان برپا شد، که در آن به مباحثی از جمله اهمیت نان، آلودگی نان، بهداشت فردی و مکان نانوایی‌ها، مضرات جوش شیرین، محاسن استفاده از خمیر مایه، شرح چک لیست نانوائی و انتظارات از نانوایی‌ها به ارائه مطالب علمی پرداخته شد.

,

لازم به ذکر است که برگزاری چنین همایش‌هایی برای اصناف دیگر می تواند حائز اهمیت و مفید باشد چراکه یادآوری و آموزش برخی موارد در این همایش نه تنها سبب یادگیری نانوایان بهارستانی شد بلکه آن‌ها از شرکت در این همایش ابراز رضایت کردند.

,

درپایان ناگفته نماند که در انتهای این همایش از نانوایان نمونه شهرستان بهارستان توسط مسؤولان بهارستانی تقدیر و تشکر صورت گرفت، تا این امر نیز انگیزه‌ای برای فعالان این صنف به منظور فعالیت در چهارچوب موازین تعیین شده و به شکل بهداشتی شود.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه