اخبار داغ

مدیریت بحران شهرستان فامنین تشکیل جلسه داد:

مدیر توانمند در شرایط بحرانی بهترین تصمیم ها را می گیرد

مدیر توانمند در شرایط بحرانی بهترین تصمیم ها را می گیرد
فرماندار شهرستان فامنین بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و افزود : مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فامنین صبح امروز  با حضور  اعضای کارگروه امداد و نجات استان و همچنین  اعضای شهرستان  به ریاست  فرماندار  در محل سالن جلسات شهرداری با موضوع اسکان اضطراری در مواقع بحرانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 در این جلسه سید مجید شماعی ضمن تقدیر و تشکر از مردم دلسوز و بزرگوار شهرستان جهت همدردی و ارسال کمکهای نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه بیان کرد فامنین از اولین شهرستانهایی بود که کمک های خود را در ساعات اولیه زلزله به محل ارسال کرد و در این مورد مردم از کمکهای نقدی ، غیرنقدی ، البسه ، نان ، پتو ، وسایل گرمایشی و ... دریغ نکردند و از طرف دهیاریها هم با هماهنگی بخشداران محترم سه اکیپ با چهار خودرو کمپرسی و نیسان به محل اعزام شدند که با توجه به بضاعت کم شهرستان جای تقدیر و سپاس فراوان دارد.

,

 

,

, ,

شماعی با اشاره به اهمیت پیشگیری در بحث مدیریت بحران اظهار داشت : در بحث مدیریت بحران مهم ترین عامل پیشگیری است و سرمایه گذاری در مقوله پیشگیری از آثار مخاطرات طبیعی در مقابل هزینه هایی که در اثر وقوع حوادث بر ما تحمیل می شود بسیار ناچیز است وبه همین دلیل این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست در بحث مدیریت خطر و بحران حضور پررنگی داشته باشند .

,

فرماندار با بیان اینکه در وقوع بحران های طبیعی باید زمان طلایی یعنی اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن مدنظر قرار گیرد اظهار داشت : بحران هیچگاه خبر نمی کند و مهمترین نکته ای که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد تصمیم گیری در زمان های قبل ، حین و بعد از بحران است .

,

وی در ادامه بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و افزود : مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند .

,

فرماندار در ادامه افزود : در بحث مدیریت بحران امکانات و تجهیزات آماده و به روز بودن این امکانات نیز خیلی مهم است و می طلبد که دستگاه های اجرایی مرتبط امکانات و تجهیزات دستگاه ذیربط خود را احصا کنند تا در صورت احتیاج بتوانند  نسبت به رفع کمی وکاستی های موجود اقدام کنند .

,

, ,

فرماندار فامنین همچنین در خصوص اسکان اضطراری در شهرستان فامنین گفت : هم اکنون یک زمین 70 هکتاری در شهرستان پیش بینی شده که با توجه به نوع منطقه ، باید بررسی لازم در خصوص قابلیت های آن توسط تیمی متشکل از ادارات مرتبط بررسی و پس از استعلام شهردار از ادارات برای تطبیق زمین با استانداردهای اسفیر اقدامات بعدی صورت پذیرد سپس درخصوص زمین  مصوب در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بررسی های لازم صورت گرفته و بعد از بحث و تبادل نظر در بین اعضای حاضر در جلسه  تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

,

 شماعی اظهار داشت اما این  کافی نیست و باید در نقاط مختلف شهر محل های اسکان اضطراری داشته باشیم و این مهم ترین موضوع در خدمات رسانی است .
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه