اخبار داغ

استاد حوزه علمیه استان همدان:

اسلام مرز جغرافیایی ندارد/هزینه کردن بودجه در منطقه‌ برای امنیت خود کشور است

اسلام مرز جغرافیایی ندارد/هزینه کردن بودجه در منطقه‌ برای امنیت خود کشور است
استاد حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه کمک به همه مسلمانان جهان یک وظیفه دینی است، چرا که اسلام مرز جغرافیایی ندارد، گفت: بودجه کشور در سه زمینه رفاه، توسعه و امنیت هزینه می‌شود که یکی از امنیت‌ها در مناطق منطقه ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ این بار عاشقان راه شهدا در روستای روستای چنارعلیا میزبان یازدهمین مراسم یادواره سردار شهید قهاری‌سعید و  50 شهید منطقه چهاردولی شدند؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای سیدجمال,

چه نوای خوشی صبح امروز از دور شنیده میشد و به روستا محل برگزاری مراسم یادواره شهدای منطقه چهاردولی نزدیک میشدیم و مسیر را به شکلی زیبا با نام و تمثال مبارک شهدا از ابتدای روستا تا آن محل مزین کرده بودند و یکی از اهالی در مقابل مسجد اسپندی برای ورود حاضران دود می‌کرد؛

, صبح امروز از دور شنیده میشد و به روستا محل برگزاری مراسم یادواره شهدای منطقه چهاردولی نزدیک میشدیم,

, ,

در حیاط مسجد نمایشگاهی از کتاب‌های دفاع مقدس برپا شده و هرکدام از حاضران با چفیه ای بر گردنشان در این مراسم نشستند؛ یک صدایی صلوات گویان در فضای مسجد می پیچید و شور دیگر به مراسم می‌داد.

,

حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین در یادواره سردار شهید قهاری و 50 شهید منطقه چهاردولی شهرستان اسدآباد با ایراد سخنرانی پیرامون مرگ و شهادت، اظهار کرد: مرگ انتقال انسان از عالمی به عالم دیگر است و این شهادت است که به مرگ معنایی دیگر می‌بخشد.

,

, ,

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: خداوند در قران می‌فرماید که شهدا نمرده اند و فکر نکنید که مرده‌اند چرا آنان روحشان در این دنیا زنده است.

,

استاد حوزه علمیه استان همدان در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند چرا ما به کشورهای دیگر کمک مالی و غیره می کنیم و چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، گفت: این ضرب المثل اشتباهی است که در جامعه ما رواج پیدا کرده چرا اسلام مرز جغرافیایی ندارد بلکه عقیدتی است.

,

*مسئله امنیت منطقه‌ای و جهانی است

, *مسئله امنیت منطقه‌ای و جهانی است,

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان در همه جهان وجود دارند و وقتی نیاز یک مسلمان به کمک و حمایت باشد، فرقی نمی‌کند که در کدام منطقه جغرافیایی باشد.

,

, ,

حسینی‌یمین با بیان اینکه امروز مسئله امنیت منطقه ای و جهانی است، گفت: ما بودجه کشور را در سه زمینه رفاه، توسعه و امنیت باید هزینه کنیم و وقتی که کمکی به دیگر کشورها مانند سوریه میشود، بنابراین در زمینه امنیت کشور خود هزینه کرده ایم.

,

*ما هیچ منتی بر مردم سوریه در کمک به آنان نداریم

, *ما هیچ منتی بر مردم سوریه در کمک به آنان نداریم,

وی گفت: ما در کمک به جبهه مقاومت در سوریه هیچ منتی بر مردم سوریه نداریم، چرا که این کمک‌ها در راستای امنیت کشور خودمان بوده و هزینه ای است که در این زمینه انجام شده است.

,

حسینی‌یمین یادآور شد: همان طور که گفتند باید دشمن را در خارج از مرزها سرکوب کرد، حمایت از جبهه مقاومت هم در همین مزنیه انجام شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه