اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

مصوبه امروز مجلس نگرانی‌های پیش‌روی صنعت چاقوی زنجان را برداشت/هیچ مانعی برای توسعه این صنعت وجود ندارد

مصوبه امروز مجلس نگرانی‌های پیش‌روی صنعت چاقوی زنجان را برداشت/هیچ مانعی برای توسعه این صنعت وجود ندارد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه امروز مجلس نگرانی‌های پیش‌روی صنعت چاقوی زنجان را برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با موج رسا با اشاره به مصوبه جدید مجلس در خصو رفع نگرانی‌های صنعت چاقو اظهار کرد: آن چیزی که مطلوب نمایندگان زنجان بود، امروز به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه صنعت چاقوی زنجان به مسیر خود ادامه خواهد داد، ابراز کرد: راه برای صادرات چاقوی زنجان باز است و برای قمه و شمشیر که برای مصارف ورزشی و نمایشی استفاده می‌شود نیز موانع برطرف شده و به نظر بنده نیاز به اخذ جوز نیز ندارد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های پیش روی توسعه صنعت چاقوی زنجان به صورت عملی برداشته شد، گفت: باید گفت که در زمینه تولید، فروش، صادرات و حتی حمل مشکلی وجود نخواهد داشت و تنها محدودیت‌ها مربوط به برخی ناهنجاریها است.

,

وی با بیان اینکه صنعت چاقوی زنجان نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: این مصوبه برای تایید به شورای نگهبان رفته که به نظر هچ مشکلی از نظر تایید نخواهد داشت و در صورت رد احتمالی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود.

,

احمدی بیان کرد: در گذشته ما فک می‌کردیم که ممنوعیت چاقوی ضامن‌دار همه چاقویهای تولیدی ا چه فشاری و چه ضامن‌دار را دربربگیرد که با این مصوبه این نگرانی برطرف شد و از طرف دیگر ساتور نیز جزو سلاح سرد و ممنوعیت‌ها محسوب می‌شد که مورد اصلاح قرار رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه