اخبار داغ

سردار رجبی :

آمار بالای بیکاری در کرستان یک تهدید است/ کارشناس سیاسی: هدف آمریکا از طرح برجام رسیدن به برجام موشکی است/ برجام زمانی مفید است که تحریم‌ها برداشته شوند

آمار بالای بیکاری در کرستان یک تهدید است/ کارشناس سیاسی: هدف آمریکا از طرح برجام رسیدن به برجام موشکی است/ برجام زمانی مفید است که تحریم‌ها برداشته شوند
فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه تهدیدات در حوزه قومی و مذهبی در منطقه بسیار متنوع است، اظهار داشت: آمار بالای بیکاری در کردستان و پایین بودن شاخص های توسعه در این استان همگی تهدید هستند که باید با تلاش و مدیریت خاص، چاره‌یابی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، غضنفری کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در نشستی که در خصوص شناخت مسائل روز دنیا در سنندج برگزار شد، با اشاره به جایگاه ایران در منطقه، گفت:  وقتی یک کشور از قدرت ملی به یک قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل می‌شود مرزهای آن کشور تا دوردست‌ها تعریف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه ایران یک قدرتی است که از حالت ملی به منطقه‌ای تبدیل شده، بیان کرد: وقتی دشمن حمله به لبنان و یمن را ضربه زدن به منافع ایران می‌داند این یعنی ایران یک قدرت منطقه ای است.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه دشمن برای ایران دو سناریوی نظامی و مذاکرات سیاسی تعریف کرده است، اظهار داشت: در سناریوی نظامی سه ضلع آمریکا، اسرائیل و عربستان در یک نشست استراتژیک طرح تشکیل یک سازمان نظامی خشن را برنامه‌ریزی کردند و پدیده داعش را که هیچ سنخیتی با اسلام نداشت را تشکیل دادند که خوشبختانه موتور داعش متوقف شد و این موضوع در جوامع جهانی یک برگ برنده برای ایران محسوب می‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: دشمن در سناریوی دوم، پیشبرد مذاکرات سیاسی را اقدامی برای تخلیه ابزار قدرت ایران می‌داند و با ابزار مذاکره می خواهد قدرت ملی ایران را تخلیه کند.

,

 

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه، موشک یک قدرت ملی است، گفت: موشک صرفاً تنها یک سلاح نظامی نیست بلکه پدیده راهبری در قدرت بازدارندگی به حساب می‌آید.

,

 

,

غضنفری تأکید کرد: ته مذاکرات هسته ای به رسمیت شناختن اسرائیل و تعیین میزان برد و مختصات موشک های ایرانی منجر خواهد شد و هدف دشمن در در این مذاکرات نیز همین است.

,

 

,

وی ادامه داد: زمانی برجام برای ایران خاصیت دارد که بتوانیم تحریم ها را برداریم و هدف آمریکایی‌ها نیز از موضوع برجام رسیدن به برجام موشکی و در نتیجه کاهش قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران است.

,

 

,

, ,

 

,

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این نشست گفت: تکیه برمبانی اعتقادی می تواند خنثی کننده همه تهدیدات  و تکیه گاهی برای همه آگاهی بخشی‌ها باشد.

,

 

,

سردار رجبی با بیان اینکه تهدیدات  در حوزه قومی و مذهبی در منطقه بسیار متنوع است، اظهار داشت: آمار بالای بیکاری در کردستان و پایین بودن شاخص های توسعه در این استان همگی تهدید هستند که باید با تلاش و مدیریت خاص، چاره‌یابی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه