اخبار داغ

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مهمترین رسالت متولیان تعلیم و تربیت

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مهمترین رسالت متولیان تعلیم و تربیت
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت متولیان تعلیم و تربیت به عنوان افسران جنگ نرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان: علی باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در یادواره ۷ شهید سوادآموزی استان مرکزی و ۱۷۶ شهید سوادآموزی کشور در شهرستان دلیجان به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه اکثر کشورهای دنیا در جنگ تحمیلی صدام را حمایت می کردند ولی با دلاورمردی رزمندگان اسلام یک وجب از خاک مقدس کشور را از دست ندادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان:,

, ,

باقرزاده با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه هستیم، اظهار کرد: همان طور که بارها مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و برگزاری مراسم تکریم آنها کمتر از مقام شهادت نیست، این سخن اهمیت و لزوم تکریم شهدا را نشان می‌دهد.

,

وی شهدا را بهترین الگو برای نسل جوان معرفی کرد و افزود: مسئولین باید شرایطی را فراهم کنند تا آحاد مردم از جمله جوانان با رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان بیشتر آشنا شوند.

,

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت متولیان تعلیم و تربیت به عنوان افسران جنگ نرم است.

,

فرمانده سپاه روح‌الله:

,

امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا است

,

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون خون شهدا دانست و گفت: امروز همه وظیفه دارند در پاسداری از خون شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

,

, ,

سردار کریمی اظهار کرد: شهدا الگوی بسیار خوبی برای همه به ویژه جوانان و نوجوانان هستند و در شرایط موجود و همجه فرهنگی دشمن باید بیش از پیش به جامعه معرفی شوند.

,

وی افزود: برگزاری یادوراه های مختلف در زمینه شهدا، نقش موثری در آشنایی بیشتر آحاد جامعه با این بزرگان دارد. 

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

,

استان مرکزی ۷ شهید سوادآموزی تقدیم انقلاب کرده است

,

شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی ۷ شهید سوادآموزی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: شهیدان عباس محمدی، هادی شفیعی، مصطفی طالبی، محمد احمدی، محمد باقر کشاورزی، سعید عزیزمحمدی و عبدالعلی ابراهیمی هفت شهید سوادآموزی استان مرکزی هستند.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه این شهدا در دو جبهه به مردم و نظام اسلامی خدمتگزاری کردند، اظهار کرد: این شهدا هم در جبهه نبرد حق و باطل حضور یافتند و هم در بحث توسعه علم و رفع بی سوادی در کشور اسلامی مجاهدت کردند.

,

در پایان این مراسم از خانواده هفت شهید سوادآموزی استان مرکزی تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه