اخبار داغ

نشست خبری شهردار و شورای شهر گناوه برگزار شد

نشست خبری شهردار و شورای شهر گناوه برگزار شد
شهردار گناوه در این نشست ضمن استقبال از نقد سازنده اصحاب رسانه گفت: باقرار دادن خود در معرض منتقدین به دنبال روند بهتر کار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس ماشاالله احمدی در نشست خبری شهردار و شورای اسلامی گناوه اظهار داشت: درب اتاق شهردار به روی همه باز است از نقد استقبال می کنیم و بارها در جلسه با گروه های مختلف این موضوع مطرح شده است که هم منتقد باشید و هم مشاور که متاسفانه در این راستا اقدامی صورت نپذیرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

احمدی با بیان اینکه شورا اتاق فکر شهرداری است، گفت: شورا مصوبات و استراتژی و راه رسیدن به اهداف را برای ما مشخص می کند و بیلان عملکرد شورا شهردار است و در این راستا شورا با تشکیل 22 جلسه نقش پررنگی ایفا کرد.

,

شهردار گناوه خاطرنشان کرد: در بدو ورد به شهرداری مشکلات را احصا نموده و اقدام به ساماندهی سیستم مالی شهرداری شد در همین راستا با مراجعه طلبکارانی مواجه هستیم که طلب آنها از شهرداری بدون قرارداد و ثبت و صورت وضعیت است به همین منظور با درخواست به شورا دنبال آوردن یک شرکت حسابرسی هستیم اولین هدف بنده سالم سازی وتلاش برای کاهش ویا نداشتن بدهی درپایان مسئولیت است وباید این موارد باشفافیت به مردم گفته شود.

,

وی یادآورشد: در صورت ارتقا درجه شهرداری که از اولویت های کاری است امکان جذب نیروانسانی و منابع و امکانات واعتبارات بیشتر فراهم می شود چرا که با درجه کنونی از لحاظ خدمات رسانی با مشکل مواجه هستیم.

,

احمدی افزود: با کارشبانه روزی شروع به درست کردن دستشویی های سطح شهر کردیم و تلاش خواهیم کرد برخی از دستشویی های اطراف میدان که از لحاظ زیست محیطی و بهداشتی مشکل ساز بوده اند تا اسفندماه با نوسازی ورفع ایراد آماده بهره برداری شوند.

,

شهردار گناوه بیان کرد: با اختصاص اعتبار به طرح پل گردشگری وصحبت باپیمانکار مربوطه مقرر شد که پس از سنگ پلاس میلگردهای ستون و تخریب بتن های فاسدکه بر اثر رطوبت و شوری آب دچار ترکیدگی شده اند بتن ریزی جدید شروع شود.

,

وی گفت: باتوجه به نبودن پل مرقد سیدرضا درطرح تفصیلی این پل زیر نظر شهرداری نیست و برای پل ورودی شهر نیز اعتبار لازم در نظر گرفته شده و با استعلام های پنج گانه موردنیاز، این پروژه دردست پیگیری می باشد و پس از آن به مناقصه گذاشته می شود.

,

احمدی در ادامه با بیان این مطلب که با زیرسازی و مخلوط ریزی ورودی سایت پسماند به دنبال صرفه جویی وجلوگیری از تخریب ماشین آلات شهرداری هستیم گفت: افتخار ما این است که در این مدت فعالیت شاهد هیچگونه آتش سوزی و آلودگی ناشی ازآن در سایت پسماند زباله نبودیم و با در دست داشتن طرح مطالعاتی به دنبال ساماندهی این سایت هستیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه