اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی:

رونمایی از آثار فاخر فعالین فرهنگی در همایش نماز در فضای مجازی آذربایجان غربی

رونمایی از آثار فاخر فعالین فرهنگی در همایش نماز در فضای مجازی آذربایجان غربی
رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی گفت: همایش نماز در فضای مجازی با حداقل هزینه انجام شده و آثار ارزشمند و فاخری نیز توسط هم استانی ها تولید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی برزگری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با اشاره به برگزاری همایش نماز در فضای مجازی در ارومیه، اظهار کرد: این همایش با حداقل هزینه برگزار شده و در آن از فعالان فضای مجازی در حوزه نماز تقدیر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در 30 آذر ماه در بندرعباس تصریح کرد: در این رابطه پیش از برگزاری اجلاس اصلی، چند اجلاس و همایش در استان های مختلف کشور برای بهتر برگزار شدن اجلاس اصلی تشکیل می شود.

,

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تعداد 100 نفر از هنرمندان استان، آثار فاخر خود را در این زمینه ارسال کرده اند بیان کرد: در زمینه نیز برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز، در صورت های مختلف مثل گیف و انیمیشن آثاری تولید شده است.

,

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که فضای مجازی را بستری برای نشر معارف دین قرار دهید، برای همین برخی جوانان مومن در این زمینه فعالیت های ارزشمندی را انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه