اخبار داغ

در نشست کمیته توسعه و برنامه ریزی شهرستان قرچک با حضور استاندار مطرح شد:

فرماندار قرچک: ۵۵۰ واحد صنعتی در حال ساخت است/ امام جمعه قرچک: مهارجرت به قرچک معضلات زیادی ایجاد کرده است

فرماندار قرچک: ۵۵۰ واحد صنعتی در حال ساخت است/ امام جمعه قرچک: مهارجرت به قرچک معضلات زیادی ایجاد کرده است
کمیته توسعه و برنامه ریزی شهرستان قرچک با حضور استاندار، معاون و مسئولان قرچک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، دقایقی پیش کمیته توسعه و برنامه ریزی شهرستان قرچک با حضور استاندار، معاون و مسئولان قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, شبکه خبری تهران نیوز، , شبکه خبری تهران نیوز,

مسعود مرسلپور فرماندار قرچک در این نشست اظهار داشت: در شهرک صنعتی قرچک تعداد ۵۵۰ واحد صنعتی درحال ساخت است.

,

وی گفت: بیمارستان شهید ستاری ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته و با تجهیزات کامل به زودی افتتاح می‌شود ، همچنین شاهد ۲۱۰ درصد پیشرفت شبکه بهداشت هستیم.

,

مرسپلور با اشاره به پیشرفت روستاها بیان کرد: احداث ساختمان چند منظوره، زمین چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی و غیره از جمله اقداماتی است که در جهت توسعه روستا‌ها انجام شده است.

,

فرماندار در خصوص وضعیت آب قرچک خاطرنشان کرد: در جهت افزایش کیفیت آب قرچک، آب سد ماملو را به  آب قرچک متصل کردیم.

,

وی تاکید کرد: قرچک دارای ۳ دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی است و نیز تعداد کل دانش آموزان قرچک ۵۰ هزار و ۵۴۰ نفر می‌باشد که ۵۱ درصد را پسران و ۴۹ درصد را دختران تشکیل می‌دهند، همچنین این شهرستان  دارای ۹ نخبه ورزشی و قهرمانان بین المللی و ملی هستند.

,

فرماندار قرچک از مسئولان خواست تا حل مشکلات مردم قرچک را در اولویت قرار دهند.

,

با تمام عقب ماندگی، داری مردم و مسئولان دلسوز هستیم

, با تمام عقب ماندگی، داری مردم و مسئولان دلسوز هستیم,

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک بیان کرد: مهاجرت‌های صورت گرفته به شهرستان قرچک، این منطقه را دچار معضلات اجتماعی زیادی کرده است.

,

اسماعیلی افزود: این شهرستان با تمام عقب ماندگی، داری مردم خوب و مسئولان دلسوز را داریم و همچنین استعداد‌های بسیار خوب و جوان در این منطقه زیاد است.

,

وی با بیان اینکه مسئولان این شهرستان از آسیب‌ها و مشکلات این شهر خبر دارند، گفت: مشکلات در این شهرستان زیاد است اما تا به حال اقدامی انجام ندادیم ما حوانان نخبه و کار بلد زیاد داریم.

,

پنج محور روستایی تا تیرماه ۹۷ آسفالت می‌شود

, پنج محور روستایی تا تیرماه ۹۷ آسفالت می‌شود,

در ادامه این نشست شهرام دولتی معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار، گفت: براساس سرشماری عمونی نفوس و مسکن سال ۹۵ جمعیت قرچک بالغ بر ۲۳۰ هزار نفر است که بیش از ۵۰ هزار نفر یعنی  یک چهارم جمعیت آن در پنج محله غیر رسمی  فردیس، محمدآباد، داودآباد، مافی آباد و ولی آباد است که با  که یک چارن جمعیت این شهر است.

,

دولتی بیان کرد: آسفالت شهرستان‌های قرچک، ورامین و پاکدشت با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از آذر ماه ۹۶ آغاز شده است که این اقدام  ۵ محور روستایی را در بر می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود در تیر ماه ۹۷ به اتمام برسد.

,

وی با بیان اینکه از ۴۲ شهر استان تهران ۳۱ شهر دارای محدوده مصوب بافت فرسوده است، افزود: هشت شهر استان تهران که قرچک یکی از آن‌ها است، دارای سکونتگاه‌های غیر رسمی می‌باشند.

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه