اخبار داغ

اولین مرکز قالی باقی روستای در قشلاق دوم قرچک به بهره برداری رسید

اولین مرکز قالی باقی روستای در قشلاق دوم قرچک به بهره برداری رسید
اولین مرکز قالی بافی روستایی در روستای قشلاق دوم قرچک با حضور استاندار و مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین;اولین مرکز قالی بافی روستایی در روستای قشلاق دوم قرچک با حضور استاندار و مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

محمد حسین مقیمی در این مراسم اظهارداشت: در راستای فرامین رهبر انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تاکیدات ریاست جمهوری اقدام به افتاح مرکز قالی باقی نمودیم.
وی گفت: شهرستان قرچک دارای ظرفیت های قابل توجهی در زمینه های مختلف دارد و با استفاده از توانمندی فکری و اقتصادی مردم و تعامل و همکاری ارگان ها از این قابلیت ها برای اشتغال زایی می توان استفاده کرد
وی افزود: کارگاه های قالی بافی در قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی با اولویت مناطق محروم اجرا می شود و در این راستا بهره مندی از توانمندی و اعتماد عمومی و مشارکت تمامی نهادها ضروری است
مقیمی تاکید کرد: این طرح برای اولین بار در این شهرستان راه اندازی شده و زیر نظر مربیان مجرب سازمان فنی حرفه ای آموزش های لازم ارایه می شود.
وی افزود:افراد باانگیزه و علاقمند زیادی در سطح روستاها وجود دارد که میتوان با شروع به کار در این کارگاه مشکل اشتغال خود را حل کنند.

,
,
,
,
,

حسین عباسی بخشدار قرچک گفت: یکی از دغدغه‌های بخشداری قرچک، اشتغال زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست بوده تا بتوانند مشغول به کار شوند و به خودکفایی برسند.

,

عباسی افزود: با افتتاح این کارگاه به‌طور مستقیم برای 20 خانوار اشتغال ایجادشده تا بتوانند درآمد روزانه خود را از این کارگاه تأمین کنند.
گفتنی است، این کارگاه با زیربنای۱۵۰ متر مربع با اعتبار ۲۵۰ میلیون ریال احداق شده است .
انمتهای پیام/ م

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه