اخبار داغ

دانشجویان دانشگاه مذاهب کردستان

سرداران اسلام اجازه نخواهند داد صهیونیست‌ها به اهداف پلید خود دست یابند

سرداران اسلام اجازه نخواهند داد صهیونیست‌ها به اهداف پلید خود دست یابند
دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان در واکنش به اقدام آمریکا در خصوص انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس شریف اعلام کردند: سرداران اسلام اجازه نخواهند داد که صهیونیست‌ها اهداف پلید خود را پیش ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز گذشته در پی تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا مبنی بر انتقال سفارت امریکا به قدس، جمعی از دانشجویان دانشگاه های سطح شهر سنندج با برپایی تجمعی در حیاط دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «قدس پایتخت فلسطین است»، «علیه ترامپ ایستادگی می کنیم»، سر دادند و خواستار اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

پویا صالحی نژاد یک از دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان

, پویا صالحی نژاد یک از دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان,

 

,

پویا صالحی نژاد یک از دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، در مورد سخنان بی‌خردانه ترامپ که قدس شریف را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، گفت: آمریکا و اسرائیل می خواهند در جهان اقتدار خود را با این حرکت نسجیده نشان دهند و از طرفی هم نمی دانند که خیلی از کشورهای منطقه از جمله ایران، اسرائیل را به عنوان کشور و حتی منطقه یا ایالت نیز به رسمیت نمی‌شناسند.

, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: ما نیز به عنوان یک مسلمان وظیفه خود می دانم در جهت حمایت از قدس شریف و محکومیت سخنان بی تدبیرانه ترامپ فعالیت خود را در حوزه‌های دینی و سیاسی روز به روز افزایش دهیم و نسبت به مسائل منطقه هوشیار باشیم.

,

 

,

مسعود هزارخانی دانشجو رشته حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان

, مسعود هزارخانی دانشجو رشته حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان,

 

,

مسعود هزارخانی دانشجو رشته حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: با توجه به اینکه ترامپ در خود کشور آمریکا نیز چهره محبوبی نیست و حتی عده‌ای از هم حزبانش او را قبول ندارند متوجه می شویم که سخنان ترامپ  در مورد اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی یاوه‌گویی‌ای بیش نیست و همچنین سخنان و حرکاتی که انجام می دهد برای نشان دادن موجودیت بی وجودش است.

, کُردتودی،,

 

,

وی ادامه داد: طبق آیات قرآن و سخنان پیامبر اسلام (ص) هر مسلمانی اگر فریاد مظلومی را شنید باید به کمکش بشتابد، من هم وظیفه خود می دانم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همین طور برای جلوگیری از انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف چنین سخنانی که از روی بی‌تدبیری است را محکوم کنم زیرا باتوجه به قوانین بین الملل هیچ کشوری حق ندارد برای کشور دیگر تصمیم بگیرد زیرا دیگر دوران ظلم به پایان رسیده است و حتی خود سازمان ملل هم مخالفت خود را با این امر اعلام کرده است چون باعث هرج و مرج و آشوب در منطقه می شود.

,

 

,

هزارخانی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ان شاالله وعده ۲۵ ساله نابودی رژیم غاصب صهیونیستی به تحقق خواهد انجامید.

,

 

,

زاهد حیدری از دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان

, زاهد حیدری از دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان,

 

,

زاهد حیدری از دیگر دانشجویان این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: در راستای اهداف پلید صهیونیست‌ها در تشکیل حکومت از فرات تا نیل و بنای معبد سلیمان برای تزلزل در بین مسلمانان و حرکت در راستای آن هدف پلید، ترامپ رئیس جمهور آمریکا که بر هیچ کس پوشیده نیست حکومت آمریکا بازیچه‌ی دست صهیونیست‌های سیاستمدار و سرمایه دار است، حرف‌هایی را به زبان آورد که پیروان تمام ادیان را واداشت که در مقابل این تصمیم قد علم کنند.

, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: استکبار جهانی در خیال خود کدخدای جهان است و می تواند هرکاری را که بخواهد انجام دهد؛ در این راستا می خواهند ثابت کنند که یک میلیارد و نیم مسلمان نمی‌توانند از قبله اول خود دفاع کنند اما باید بدانند که روز به روز فکر وحدت در بین مسلمانان جهان در حال پیشرفت است و این آتشی را که به پا کرده اند دامن آنها را خواهد گرفت و باید بدانند سرداران اسلام اجازه نخواهند داد که صهیونیست‌ها اهداف پلید خود را پیش ببرند.

,

 

,

دانشجوی دانشگاه مذاهب کردستان عنوان کرد: من به عنوان یک فرد مسلمان تحصیل کرده معتقد هستم که باید از مقدسات خود دفاع کنم و در اطلاعیه‌های حقوق بشر برای همه محرز شده است که هیچ کشوری حق ندارد سرزمینی را غصب و به مردم بیگناه ظلم کند و رژیم اشغالگر اسرائیل در حال آتش افروزی در خاورمیانه و جهان است.

,

 

,

وی تصریح کرد: استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل با تقویت گروههای تروریستی و اهداف کثیف خود ثابت کردند یک کشور تروریستی هستند و اسرائیل این غده سرطانی بداند امت اسلامی نخوابیده و به زودی آن را از بین خواهند برد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه