اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین:

برنامه‌های مختلف بصیرتی توسط بسیجیان ورامین در نظر گرفته شده است

برنامه‌های مختلف بصیرتی توسط بسیجیان ورامین در نظر گرفته شده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: آنهایی که به دنبال رفع حصر سران فتنه سبز سال ۸۸ هستند تمام تلاش خود را کرده و می‌کنند تا شاید بتواند قسمتی از آبروی ریخته خود که قبلاً از آن استفاده‌ها کرده اند را در بین مردم ورامین باز گردانند ولی یقیناً این مطلب را باید بدانند که با رفت و آمدهای گوناگون و نشست‌های مختلف نمی توانند آبروی رفته خود که همانند آب ریخته شده بر زمین است را باز گردانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود اصغری، فرمانده سپاه شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما اظهار داشت: بسیجیان و مردم دلاور و بیدار شهرستان ورامین از قبل پیروزی انقلاب اسلامی بیداری و هوشیاری خود را به تمام جهانیان ثابت کرده اند که قیام خونین و شهادت طلبانه مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که به حمایت از ولی فقیه زمان بود ثابت کننده این مطلب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی گفت: بسیجیان ورامینی در صحنه های مختلف پس از انقلاب اسلامی نیز خوش درخشیدند که از جمله آن می‌توان به حضور بسیار گسترده و موثر در صحنه فتنه ۸۸ نام برد که تاثیر بسیار خوب و اثر بخشی را ایفا کرده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: بسیجیان ورامینی با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) فتنه را خط قرمز خود می‌دانند و پس از سال ۸۸ به هیچ عنوان اجازه کوچکترین فعالیتی از سوی فتنه گران را در شهرستان نداده و نخواهند داد.

,

وی با بیان این‌که فتنه گران خون به دل نیروهای ارزشی و انقلابی ایران اسلامی به خصوص مهد انقلاب یعنی ورامین کرده اند، گفت: حامیان فتنه ساختارشکنانه و ضد نظام سال ۸۸ می‌دانند که هیچ جایگاهی در بین مردم دیار ۱۵ خرداد که وارثان کفن پوشان سال ۴۲ هستند ندارند.

,

اصغری ادامه داد: آنهایی که به دنبال رفع حصر سران فتنه سبز سال ۸۸ هستند تمام تلاش خود را کرده و می‌کنند تا شاید بتواند قسمتی از آبروی ریخته خود که قبلاً از آن استفاده‌ها کرده اند را در بین مردم ورامین باز گردانند ولی یقیناً این مطلب را باید بدانند که با رفت و آمدهای گوناگون و نشست‌های مختلف نمی توانند آبروی رفته خود که همانند آب ریخته شده بر زمین است را باز گردانند.

,

وی بیان داشت: بسیجیان مختلف به‌ویژه بسیجیان اقشاری مانند قشر کارمندان، کارگران، هنرمندان و همچنین سیاسیون شهرستان ورامین که دل در گرو انقلاب دارند برنامه‌های گوناگونی برای ایام الله ۹ و ۱۰ دی در نظر گرفته‌اند که به یاری خدا به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین پس از بیان این‌که حضور بسیار گسترده بسیجیان در این برنامه‌ها مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران خواهد کوبید، گفت: ویژه برنامه‌های بصیرت افزایی جهت آشنایی بیشتر عموم مردم با ابعاد گوناگون و بعضاً پنهان فتنه سال ۸۸ در نظر گرفته شده است تا از این طریق و با روشنگری جوابی به یاوه گویی‌هایی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب را بدهیم.

,

اصغری در پایان تصریح کرد: حضور گسترده در تجمع ۹ دی یکی از برنامه‎های شاخص بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین است که به یاری خدا برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه