اخبار داغ

منتجب نیا در دانشگاه آزاد تبریز:

روحانی نتوانسته جامعه را قانع کند/ دست ندادن رئیس جمهور وقت به آن زن ایتالیایی موجب رفتن آبروی کشور می شد!

روحانی نتوانسته جامعه را قانع کند/ دست ندادن رئیس جمهور وقت به آن زن ایتالیایی موجب رفتن آبروی کشور می شد!
فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: اینکه روحانی نتوانسته جامعه را قانع کند درست است ولی انتقاد هم می شود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، رسول منتجب نیا، فعال اصلاح طلب و قائم مقام حزب اعتماد ملی بعدا از ظهر امروز در برنامه روز دانشجو انجمن اسلامی دانشگاه آزاد تبریز با اشاره به فضای خفقان در برخی دانشگاه ها اظهار داشت: در  این مملکت ادم های پست و تنگ نظری نفوذ کرده اند که دنبال بهانه هستند تا نگذارند حتی یک برنامه هم بگذارید،مگر دانشگاه شما، مشهد است که علم الهدی موسیقی را هم ممنوع کرده است. چرا نمی گذارند موسیقی در دانشگاه باشد؟باید فکری به حال دانشجویان ستاره دار کرد و اعتراض ما به مجازات بدون جرم است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,

 

,

 وی ادامه داد: روحانی آرای خود را در ۹۲ و۹۶ مدیون اصلاحات است وگرنه قطعا این رای هارا نمی آورد، اینکه روحانی نتوانسته جامعه را قانع کند درست است ولی انتقاد هم می شود کرد.


فعال سیاسی اصلاح طلب با کنایه به تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد اظهار داشت: برخی ها قبل از چهلم آقای هاشمی شروع به تصفیه کردند.

,
,
,
,

 

,

وی در خصوص مساله حصر گفت: خدمت بزرگان گفتیم و نوشتیم و امیدواریم قضیه حصر حل بشود و برخی شواهد نیز امید ما را بیشتر کرده است.

,

 

,

عضو سابق مجمع روحانیون مبارز تهران در ادامه با انتقاد از فاصله گرفتن روش و سیره امام خمینی (ره) اظهار داشت: از چیزی که امام خمینی(ره) می خواست خیلی فاصله گرفته ایم، وقتی صحیفه نور را می خوانم بغض میکنم که امام چه می خواست و ما چه کردیم. باید به سمت دیدگاه های امام برویم.این مرد مردی بود که آینده را می دید و از هر جوانی جوان تر فکر می کرد.تنها راهمان بازگشت به همان مهندسی است که امام(ره) در نظر داشت.

وی افزود: نمی دانم چه فلسفه ای است که طرفداری از نظام همه اقدامات را توجیه می کند.

منتجب نیا گفت: نمی خواستند آقای هاشمی رای بیاورد ولی او محبوبیت عجیبی آورده و در خبرگان نفر اول می شود.

وی ادامه داد: نقل شد که در سفر خارج یک زن بهرئیس دولت اصلاحات  دست داد و ایشان هم قبول کرد و مراجع هم گفتند اشکالی ندارد. خب آبروی جمهوری اسلامی می رفت و میگفتند رئیس جمهورشان مشنگ است که با زن دست نمی دهد، و آبروی کشور می رفت اگر دستش را کنار می کشید. هرچند بعدها دفتر ایشان قضایای دست دادن با زن را تکذیب کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان ضمن انتقاد از فضای بی اخلاقی سیاسی در کشور گفت: لعنت برکسانی که فیلم مونتاژ می کنند تا شخصیت های کشور را زیر سوال ببرند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

گفتنی است این مراسم با حضور کم رنگ دانشجویان و اعتراض یکی از دانشجویان به عدم تحقق وعده های روحانی پس از دو انتخابات ۹۲ و ۹۶ برگزار شد. 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه