اخبار داغ

در مراسم تودیع و معارفه مطرح شد؛

رضایت حاجیان‌زاده از عملکرد چهارساله خودش در کانون پرورشی کودکان

رضایت حاجیان‌زاده از عملکرد چهارساله خودش در کانون پرورشی کودکان
مدیرعامل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان در آیین تودیع خودش گفت: من این امانت را با ارزش افزوده به ایشان تحویل می‌دهم چون کانون را در اوج گرفتم و در اوج به جناب اقای فاضل نظری تحویل می‌دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، علی رضا حاجیا‌ زاده مدیرعامل سابق کانون پرورشی کودکان و نوجوانان در آیین تکریم  معارفه فاضل نظری به عنوان مدیر عامل جدید کانون پروش و کودکان و نوجواناناظهار کرد: در چهار سال گذشته بنده در به عنوان مدیر این مجموعه انتخاب شدم و بعد از چهار سال این امانت را با توجه به ارزیابی‌ها فزون‌تر تحویل می‌دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز، علی رضا حاجیا‌ زاده , شبکه خبری تهران نیوز,

حاجیان‌زاده کانون پرورش فکری باعث  ایجاد توانایی‌های زیاد برای اکثر جوانان و مردم برشمرد و گفت: در چهار سال بنده رویکرد متفاوتی در حوزه‌های هنری و تصویری داشتیم که از جمله می‌توانبه ساخت فیلم و تاتر برای نوجوانان اشاره کرد.

,

وی در خصوص طرح‌های هنری لوازم التحریر و اسباب‌بازی افزود: مسئله اسباب بازی و لوازم تحریر را با مفاهیم سازنده و انقلابی ساختیم و توانستیم رویکرد انقلاب را در نوشتار و بازی‌های کودکان انتقال دهیم.

,

مدیر سابق این مرکز خاطرنشان کرد: در کانون‌هایی که در مدارس داشتیم روحیه مشارکتی را احیا کردیم و توانستیم نوجوانان را به سمت مشارکت‌های اجتماعی سوق دهیم.

,

او اذعان داشت: بودجه کانون از ۵۰میلیارد به ۱۵۰میلیارد افزایش پیدا کرد و توانستیم با بودجه متفاوت رونق اقتصادی برای کارکنان رقم بزنیم ما برای نیت ماندن نیامدیم بلکه می‌دانستم یک روزی می‌روم.

,

حاجیان‌زاده ادعا کرد: من این امانت را با ارزش افزوده به ایشان تحویل می‌دهم چون کانون را در اوج گرفتم و در اوج به جناب اقای فاضل نظری تحویل می‌دهم.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه