اخبار داغ

با حضور رئیس دادگستری استان تهران؛

علی ملکوتی به عنوان دادستان جدید ری معرفی شد

علی ملکوتی به عنوان دادستان جدید ری معرفی شد
طی مراسمی حجت الاسلام علی ملکوتی به عنوان دادستان جدید شهرستان ری معرفی و از زحمات ذوالفقار حسینی دادستان سابق قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری، مراسم تودیع و معارفه دادستان ری با حضور اسماعیلی رئیس دادگستری کل استان تهران و مسئولان شهرستان ری در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از , آفتاب ری, آفتاب ری, ، مراسم تودیع و معارفه دادستان ری با حضور اسماعیلی رئیس دادگستری کل استان تهران و مسئولان شهرستان ری در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد. ,

در این مراسم حجت الاسلام علی ملکوتی به عنوان دادستان جدید ری معرفی و از زحمات ذوالفقار حسینی دادستان سابق قدردانی شد. 

,

حسینی در این مراسم گزارشی از اقدامات خود در طول خدمتش در ری را ارائه داد و گفت: شهرری به لحاظ نزدیکی با تهران ویژگی های خاصی به لحاظ جمعیتی و جغرافیایی دارد و بحث امنیت ری همیشه مورد توجه ویژه بوده است. 

,

وی با بیان اینکه قبل از جدایی بخش آفتاب، بخشی از تامین امنیت برگزاری مراسمات متعدد در حرم امام خمینی(ره) برعهده شهرستان ری مربوط بود، گفت: زائران زیادی برای زیارت بارگاه حضرت عبدالعظیم(ع) به ری سفر می کنند که طبق برآورد تعداد این زائران حدود 6میلیون نفر در سال است که بحث اقامت آنها و شب مانی در پارکها و فضاهای باز نیاز به تامین امنیت دارد. 

,

حسینی ادامه داد: زمانی ری بهشت انبوه سازان بود و به دلیل زمینهایی که در این منطقه قرار داشت، مجتمع های فراوانی ساخته شد  ولی به دلایلی مشکلاتی پیش آمد و بلاتکلیفی هایی برای پیش خرید های مردم اتفاق افتاد که منجر به تشکیل پرونده شد. 

,

وی به نواقصی مانند عدم گرفتن پایان نامه، عدم گرفتن تفکیکی و عدم صدور سند مالکیت اشاره کرد و افزود: شاکیان این پرونده ها به دادسرا مراجعه می کردند و در بحث حقوقی نیز به دادگاه ارجاع داده می شد و در نهایت با تمهیداتی که در سطح کلان شهرستان اندیشیده شد و ارگانهایی از جمله فرمانداری، بانکها و شهرداری ورود کردند و 90درصد این پرونده ها برای اخذ سند به دادگستری مراجعه کرده بودند که مورد رسیدگی واقع شد. 

,

دادستان سابق ری با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در خصوص قاچاق کالا و مواد مخدر در شهرستان به نقاط خوبی رسیده، گفت: نشست ها و هماهنگی های لازم در شورای تامین و حتی به صورت خصوصی با مدیریت اطلاعات جنوب تهران و سرکلانتر وقت شهرستان انجام و اقدامات موثری در این زمینه شکل گرفت. 

,

حسینی اضافه کرد: هر پرونده قاچاق که در تعزیرات و دادسرا باید رسیدگی می شد بالغ بر 40میلیارد تومان ارزش مالی دارد که تعدادی از این پرونده ها در حال رسیدگی و برای تعدادی دیگر رای صادر شده است. 

,

وی با اشاره به بحث فساد اداری و اقداماتی که اداره اطلاعات در این خصوص انجام شده، تصریح کرد: برای پرونده اختلاس 15 میلیارد تومانی در یکی از شعب بانکهای دولتی در شهرستان به موقع اقدام کرده و دونفر متهم پرونده قبل از فرار دستگیر و مبالغ برگردانده شد.

,

حسینی ضمن تشکر از اقدامات خوب دادیاران، بازپرسان، اجرای اخکام و سایر همکارانش در دادگستری ری، برای دادستان جدید آرزوی موفقیت کرد.

,

گفتنی است؛ حسینی به عنوان رییس دادگستری پردیس منصوب شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه