اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس خبر داد:

آغاز فعالیت پایگاه امداد و نجات سیار هلال احمر در فردوس

آغاز فعالیت پایگاه امداد و نجات سیار هلال احمر در فردوس
با پیگیری های فراوان مسئولین شهرستانی ، پایگاه امداد و نجات سیار هلال احمر در غالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه شروع به فعالیت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین لاژوردی رئیس جمعیت هلال احمر در گفتگو با فردوس برین عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان فردوس در مسیر ترانزیتی و شاه راه ارتباطی استانهای جنوبی با شمالی و بویژه مسیر تردد زائرین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) به منظور تسریع در پوشش امدادی حوادث احتمالی جاده های شهرستان،مجوز فعالیت پایگاه سیار از طریق مبادی زیربط اخذ گردید.

وی یکی دیگر از مزایای این امتیاز را به نوعی یک فرصت شغلی و بکارگیری نجاتگران بیشتر و بالا رفتن انگیزه در بین نجاتگران شهرستان عنوان کرد.

جواد ظهیری معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان هم گفت: این پایگاه سیار با بکارگیری 3 نفر نیروی عملیاتی در هرشیفت مستقر در مرکز کشیک امداد جمعیت شهرستان در محورهای فردوس_بشرویه " فردوس_سرایان و فردوس(حومه) آماده انجام ماموریت بصورت ۲۴ساعته هستند.

ظهیری یادآور شد: این در حالی است که پایگاه ثابت امداد جاده ای بین شهری باغستان هم با ۵نفر نیروی عملیاتی در هر شیفت آماده انجام ماموریت با دو خودروی آمبولانس و خودروی نجات در محورهای فردوس_بجستان " فردوس_گناباد و فردوس(حومه) هستند.

 وی تصریح کرد: پایگاه ثابت امداد جاده ای بین شهری باغستان در کیلومتر 15 محور فردوس _بجستان واقع گردیده که مجهز به اتاق عملیات مخصوص تجهیزات امدادی حوادث غیر مترقبه و اتاق اسکان اضطراری مخصوص در راه ماندگان و درمانگاه مخصوص بیماران و مصدومان سرپایی  می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه