اخبار داغ

نماینده مردم قاینات وزیرکوه در همایش مولفین قاینات:

ناشرین خراسان جنوبی در حوزه نشر مشکل دارند/برخی مدیران ما در استان هنوز تفکر منطقه ای دارند

ناشرین خراسان جنوبی در حوزه نشر مشکل دارند/برخی مدیران ما در استان هنوز تفکر منطقه ای دارند
نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت::حوزه نشر وکتاب ،به خصوص در استان خراسان جنوبی ومناطق محروم مشکلات زیادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم قائن ، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاینات وزیرکوه در اولین همایش مولفین شهرستان قاینات که به مناسبت بزرگداشت روز شهادت شهدای 22آذر1357شهرستان برگزار شد اظهار کرد:تنها شهرستانی که در خراسان جنوبی  برای پیروزی انقلاب شهید تقدیم کرده است قاینات است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

به فرمایش بنیان گذار انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره) قلم ها هستند که شهدا را می سازند وتقارن این جلسه وتجلیل از قلم به دستان توسعه کشور وشهرستان قاینات امری است مقدس. چرا که هم پاسداشت روز شهیدان انقلاب اسلامی وهم تجلیل از قلم به دستان وعالمان این دیار است.

,

فلاحتی در ادامه گفت:حوزه نشر وکتاب ،به  خصوص در استان خراسان جنوبی ومناطق محروم خیلی مشکل دارد ودغدغه چند میلیون تومان برای نشر اثریک نویسنده در یک شهرستان درست نیست  ومولفینی هستند که آثار زیادی را آماده نشر دارند اما برای مسائل مادی آن مانده اند.

,

وی درادامه با اشاره به پروژه های نیمه تمام در حوزه فرهنگ وارشاد اسلامی قاین گفت:حوزه ارشاد شهرستان قاینات مکان اداری ندارد وهنرمندان در انجمن های متعدد گرفتارند واقداماتی هم انجام شده است اما نتیجه ای نداشته است ومجتمع فرهنگی هنری شهرستان قاینات با 60درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند اعتبارات استانی است تا با تکمیل آن مشکلات هنرمندان وانجمن های هنری حل شود.

,

فلاحتی به پروژه پلاتو اداره ارشاد قاین اشاره کرد وگفت: این پروژه هم تا کنون مقدمات کلنگ زنی آن انجام شده واقداماتی توسط خود هنرمندان صورت گرفته است وتکمیل آن کمک های استانی را می طلبد.

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:علی رغم این که 11سال از استان شدن خراسان جنوبی می گذرد ولی متاسفانه هنوز در استان همگرایی وانسجام استانی را پیدا نکرده ایم وبرخی از مدیران ما در استان هنوز تفکر منطقه ای دارند ونه استانی واین ها مارا رنج می دهد

,

وی اضافه کرد:ورود به برخی از عرصه ها ،حذف برخی از پروژه ها وجابه جایی پروژه ها وتوجه داشتن روی یک حوزه خاص برای شهرستان قاینات سنگین است وقاینات هم ضربه می خورد.

,

 وی با ابیان این که نگاه استاندار خراسان جنوبی(مروج الشریعه) هم یک نگاه توسعه یافته است ونگاه دولت هم به این سمت وسو است وامیدواریم شاهد ماجراهایی که باعث دغدغه مردم می شود نباشیم.

,

فلاحتی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از برگزاری این همایش ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در کنار همدیگر مباحث زیرساختی شهرستان در جهت توسعه آن  دنبال کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه