اخبار داغ

تاکسی دربست!! معضلی بزرگ در شهر یاسوج + تصاویر

تاکسی دربست!! معضلی بزرگ در شهر یاسوج + تصاویر
اوایل صبح معمولا ایستگاه ها پر از تاکسی هستند و نیازی نیست مسافران ایستاده منتظر بمانند و گاها با کمبود مسافر نیز رو به رو می شند اما در ساعتی خاص از شبانه روز بازهم باید بگوییم تاکسی دربست تا ترمز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ایل بانو، ، اگر در مکان های عمومی و مسیرهای پرتردد از جمله جلوی درب بیمارستان ها و کلینیک های شهر یاسوج لحظه ای درنگ کرده باشیم این جمله را زیاد می شنوید آقا تاکسی دربست ؟ خانم تاکسی دربست؟ تاکسی، تاکسی داران شهر یاسوج همچون دوره گردها این روزها صدای تاکسی تاکسی آنها در شهر یاسوج شنیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایل بانو، ,

برخی از ایستگاه های شهر یاسوج با کمبود تاکسی رو به رو هستند و یه همین دلیل تاکسی داران نیز از این موقعیت سوء استفاده می کنند و تنها با شنیدن اسم "تاکسی دربست" ترمز می زنند و مسافر را سوار می کنند که یک معظل بزرگ در سطح شهر یاسوج محسوب می شود.

,

اوایل صبح معمولا ایستگاه ها پر از تاکسی هستند و نیازی نیست مسافران ایستاده و منتظر بمانند و گاها با کمبود مسافر نیز رو به رو می شند اما در ساعتی خاص از شبانه روز بازهم باید بگوییم تاکسی دربست تا ترمز کنند و ما سوار شویم این ساعت ها معمولا در ساعات اولیه ظهر است که باید انقدر بایستی تا شاید یک تاکسی رد شود.

,
, ,

گاها تاکسی داران از مسافران گله می کنند که سوار ماشین های سواری می شوند در حالی که برخی مواقع باید به انها حق داد چرا که وقتی تاکسی داران ما فقط با کلمه دربست ترمز می کنند مسافر مجبور است یا تسلیم شود و دربست را بگوید و یا ماشین های سواری را انتخاب کنند.

,

این یک معضل در سطح شهر یاسوج است که گلایه شهروندان را به دنبال دارد گاها این دربست ها نیز نرخ مشخصی ندارند و مسافران مجبور هستند قبل از سوار شدن چانه کرایه را بزنند با این حال تاکسی داران سعی می کنند چنین موقعیتی را از  دست ندهند.

,

هر چند تاکسی دارن به نوبه خدشان درد و دل های زیادی دارند اما در هر صورت حقوق شهروندان نیز باید رعایت شود در خصوص اینکه کدام ارگان باید به تخلفات رانندگان تاکسی رسیدگی کند باید به مردم آگاهی داده شود بحث معجره کلمه دربست یک طرف و از طرف دیگر گاها رانندگان کرایه بیشتر از حقشان را می گیرند یا پول خورد ندارند و یا هم نمی خواهند بدهند و این بار به جای ترمز گاز می دهند.

,
, ,
 
,
انتظار می روند مسئولان استان هم برای حل شدن مشکل تاکسی داران و هم رضایت شهروندان یاسوجی کاری کنند چرا که اگر این معظل بر طرف نشود باعث می شود تنها راه ترمز تاکسی داران معجون" دربست باشد" که مشکلاتی را به وجود می آورد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه