اخبار داغ

سنگ آموزش و پرورش جلوی پای خیرین مدرسه ساز

سنگ آموزش و پرورش جلوی پای خیرین مدرسه ساز
پژوهش سرای دانش آموزی هرات با قول مساعد مدیر کل نوسازی استان در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد و امیدواریم با جذب اعتبار لازم شاهد تکمیل این پروژه در شهرستان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس آموزش و پرورش هرات در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم درباره پروژه نیمه تمام پژوهش سرای دانش آموزی اظهار داشت: این پروژه یک پروژه خیری محسوب می شود که خیر رسولی به نام دختر فرهنگی خود (الهام رسولی) پیشنهاد آن را مطرح و بنا به نیاز منطقه به این پژوهش سرا پیگیرها صورت گرفت و مقدمات کار انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

حبیب کاظمی نسب گفت: خیر حدود دویست میلیون برای راه اندازی این طرح پیشنهاد و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند و مابقی نیز اداره کل نوسازی استان تقبل کرده اند که تا کنون حدود 70 درصد طرح پیشرفت داشته است.

,

وی یکی از اولویت های دولت دوازدهم را تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان و افزود: پژوهش سرا دانش آموزی هرات نیز جز طرح های نیمه تمام محسوب میشد و امیدواریم با جذب اعتبارات لازم تا مهرماه سال آینده این پروژه افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

,

کاظمی نسب گفت: در سال گذشته 43 درصد بودجه از اعتبارات به نوسازی اختصاص یافت که حدود 30 درصد آن توسط آموزش پرورش خاتم جذب شد که همین نیز صرف کارهای آموزشی شهرستان شد.

,

رئیس آموزش و پرورش هرات مشارکت خیرین در احداث پروژه های آموزشی را یک امر ضروری عنوان و خاطر نشان کرد: امسال با مشارکت خیرین چند مدرسه در منطقه افتتاح شد که با توجه به نیاز شهرستان در بحث کمبود فضاهای آموزشی این مشارکت ها باید بیش از پیش باشد.

,

وی افزود: در شهر هرات اکثر بناهای آموزشی و مدارس بالای 30 سال عمر دارند و حدود 70 درصد مدارس نیاز به مقاوم سازی دارند بنابراین در این راستا نیاز به مشارکت همه جانبه خیرین هستیم.

,

رئیس آموزش و پرورش هرات در پایان خاطر نشان کرد: پژوهش سرای دانش آموزی هرات با قول مساعد مدیر کل نوسازی استان در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد و امیدواریم با جذب اعتبار لازم در آینده نزدیک شاهد تکمیل این پروژه در شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه