اخبار داغ

احتمال افزایش قیمت شیر و سایر لبنیات

احتمال افزایش قیمت شیر و سایر لبنیات
دبیر انجمن صنایع لبنی، از تقاضای دامداران برای افزایش نرخ خرید شیرخام توسط کارخانجات خبر داد و گفت: ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت سه فرآورده لبنی تصمیم می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا باکری درباره افزایش قیمت نهاده‌های دامی در بازار و اینکه آیا در پی این مساله، قیمت خرید شیرخام توسط کارخانجات لبنی افزایش خواهد یافت؟ گفت: دامداران چنین تقاضایی داشته اند و سازمان حمایت نیز از آنان ارائه مستندات کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی اضافه کرد: آنان دو روز قبل چنین بحثی را مطرح کرده اند و سازمان حمایت نیز در پی این درخواست دامداران، اعلام کرده آنها خواسته خود را به صورت رسمی به این سازمان ارائه کرده و اسناد و مدارک لازم را نیز تحویل دهند تا این مساله مورد بررسی قرار بگیرد.

, .,

دبیر انجمن صنایع لبنی کشور، درباره نتیجه تعیین قیمت جدید سه فرآورده لبنی توسط سازمان حمایت نیز گفت: تعیین قیمت جدید این سه فرآورده در ستاد تنظیم بازار، در نوبت دستور جلسه قرار گرفته و بعد از تصمیم گیری درباره آن، ابلاغ خواهد شد.

, .,

باکری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما بحث ارائه مشوق صادراتی را به منظور جلوگیری از کاهش صادرات لبنیات مطرح کرده ایم، افزود: امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی نیز از این بحث حمایت کند تا به سرانجام مطلوبی برسد.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه