اخبار داغ

یک مشاور دیگر ترامپ هم برکنار شد

یک مشاور دیگر ترامپ هم برکنار شد
خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به نقل از مقام های آمریکایی گزارش داد: «اومارزا مانیگالت» دستیار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، کاخ سفید را ترک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرانس پرس، خداحافظی مانیگالت از کاخ سفید، تازه ترین کناره گیری اطرافیان ترامپ از دولت وی در طول یک سال عمر سیاسی اش است.
سارا هوکابی سندرز سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد که مانیگالت اوایل سال آینده (میلادی) کاخ سفید را ترک می کند.
سندرز گفت: اومارزا مانیگالت نیومن روز گذشته (سه شنبه) استعفا کرد تا دیگر فرصت های شغلی را امتحان کند. استعفای وی تا 20 ژانویه 2018 (30 دی ماه سال جاری) اجرایی نخواهد شد.
مانیگالت هرچند یکی از برجسته ترین آمریکایی های آفریقایی تبار در دولت ترامپ بود، همکاران وی اغلب نقش او را در کاخ سفید مورد تردید قرار می دادند.
کناره گیری دستیار ترامپ از دولت پس از آن روی داد که فاش شد وی در کاخ سفید یک میهمانی به افتخار عروس برگزار کرده است.
در همین حال، دینا پاول مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا در امور مربوط به خاورمیانه نیز اوایل هفته جاری و پس از اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ، تصمیم به کناره گیری از سمت خود گرفت.
تابستان امسال، فصلی پرهیاهو در دولت ترامپ بود، به طوری که چهره های معروفی چون «رینس پریبوس» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید، «استیو بنن» استراتژیست ارشد رئیس جمهوری آمریکا و «آنتونی اسکاراموچی» مدیر ارتباطات کاخ سفید در آن زمان، از ادامه همراهی با ترامپ منع شدند.
تنها در شش ماهه نخست ریاست جمهوری ترامپ، 12 چهره کلیدی از دولت وی خداحافظی کردند. یکی از آنها آنتونی اسکاراموچی بود که تنها 10 روز در کاخ سفید دوام آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه