اخبار داغ

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا:

دست درازی به بودجه های روستاها در قرچک زیاد است

دست درازی به بودجه های روستاها در قرچک زیاد است
نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا گفت: دست درازی به بودجه روستاها در این شهرستان زیاد است، نیروهای وجود دارد که از دهیاری حقوق می گیرد و کارمند جای دیگر کار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین، دیدار استاندار تهران با اعضای شورای شهر و روستا در کانون ملائک برگزار شد.
سید حسین نقوی نماینده مردم قرچک، ورامین و قرچک در این دیدار اظهار داشت: به لطف نظام جمعوری اسلامی و نمایتدگان محلس دو مصوبه اعتبار و اختصاص ارزش افزوده که اعتبارات خوبی به روستاها می آید، نمایندگان مردم تصویب کردند.
وی گفت: روستاهای قرچک بسیار بزرگ است و طرح هادی روستاهای قرچک باید مورد پیگیری قرار گیرد، تفکیک و دادن مجوز به این اراضی بدون مانع باید داده شود، برای مردم مشکل تراشی نکنیم.
نقوی تاکید کرد: باید حقوق مردم رعایت شود مگر در روستاها دهیار نداریم که از شهرستان های دیگر نیرو می آوریبم.
وی تصریح کرد: نباید به درآمد روستاها ناخنک زد باید از ظرفیت خود روستا ها برای پیشرفت بهتر استفاده کرد.
نماینده قرچک، ورامین و پیشوابیان کرد: دست درازی به بودجه روستاها در این شهرستان زیاد است، نیروهای وجود دارد که از دهیاری حقوق می گیرد و کارمند جای دیگر کار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,

ایرج شیرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در ادامه بیان کرد: شهرستان قرچک دارای 270 هزار نفر جمعیت است که بیش از 230 هزار نفر خدمات از شهرداری دریافت می‌کنند و شوراها در چند سال گذشته خدمات مناسبی ارائه کرده‌اند؛ ولی کافی نیست.

,

وی تصریح کرد: این خدمات در شأن مردم ولایت‌مدار شهرستان قرچک نیست و عقب‌ماندگی‌هایی از دوره‌های گذشته بوده که به ما به ارث رسیده است.

,

شیرنژاد گفت: قرچک در سال 91 به شهرستان ارتقا یافت؛ در حالی که زیرساخت‌های لازم را نداشت و در حال حاضر چند مکان از شهرداری را برای مستقر شدن ادارات در اختیار نهادهای مختلف قرار داده‌ایم.

,

وی اظهار داشت: شهر قرچک از نظر جمعیتی حدود دو هزار نفر از شهر ورامین جمعیت بیشتر دارد؛ باید دانست که چرا همه ادارات قرچک هنوز مستقر نشده و مردم برای انجام بعضی از امور خود باید به ورامین بروند؟

,

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: شهرستان قرچک از نظر زیرساختی ضعیف است و از استاندار تهران تقاضا داریم نگاه ویژه در خصوص آرامستان، کمربندی شمالی، کمربندی جنوبی، فرهنگسرا و مرکز تفریحی برای این شهرستان داشته باشد.

,

وی گفت: شورای شهر برای اینکه بخشداری قرچک در شهرستان مستقر شود، ساختمان شورا را به بخشداری واگذار کرد و شهرداری ساختمان جدید برای بخشداری ساخته است که تقاضا داریم دستور انتقال و جابه‌جایی صادر شود.

,

اژدر نوروزپور اظهار داشت: شهرستان قرچک مسیر تردد دو شهرستان ورامین و پیشوا بودهو این شهرستان دارای مسیر بسیار مناسبی است؛ ولی در این‌ بین، قلعه‌نو به یک مشکل تبدیل‌ شده و وقت زیادی از شهروندان قرچکی می‌گیرد که می‌شود به‌راحتی این مشکل را رفع کرد.

,

وی افزود: بحث فاضلاب مجتمع گلشهر به‌ مشکل خاصی تبدیل‌ شده که نگاه ویژه استاندار تهران را می‌طلبد؛ این یک مشکل زیست‌محیطی است.

,

جمشید تاجیک نیز به نمایندگی از شوراهای روستاهای قرچک گفت: روستاهای شهر قرچک با مشکل آب آشامیدنی روبه‌رو هستند که امیدوارم به لطف حضور استاندار تهران این مشکلات برطرف شود.

,

وی افزود: در خط مواصلاتی بین دو شهرستان که از روستای قشلاق جیتو می‌گذرد، عرض جاده بسیار باریک است و در این‌ بین روزانه چند تصادف صورت می‌گیرد.

,

تاجیک اظهار داشت: در روستاهای قرچک سالن ورزشی ساخته شده؛ ولی امکانات زیرساختی در آن دیده نشده است و تقاضا داریم در خصوص زیرساخت‌های سالن‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه