اخبار داغ

حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در شهرستان میانه+تصاویر

آل هاشم: مقاومت و اتحاد مسلمانان؛ تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است

آل هاشم: مقاومت و اتحاد مسلمانان؛ تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است
حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به شهرستان میانه برای دومین بار طی سال جاری به شهرستان میانه سفر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  بعد از حضور خود در مراسم یادواره شهدای منطقه اوچ تپه بخش مرکزی میانه که مهر ماه سال جاری برگزار گردید، با استقال پرشور مردم و مسئولین برای دومین بار به شهرستان میانه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در از ساعات اولیه صبح امروز در همایش نیروهای مسلح در مسجد الغدیر تیپ ۳۶ پ.م  شهرستان میانه حضور یافت.

,

 

,

وی بعد از سحنرانی در این مراسم از حوزه علمیه آیت الله شهید حامدی بازدید و با طلاب و اساتید این مدرسه دینی دیدار و گفتگو کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین از روند بازسازی حوزه علمیه جعفریه میانه نیز بازدید و با حضور در یکی از حجره های حوزه علمیه با جمعی از طلاب و استاتید این مرکز علوم دینی دیدار و گفتگو کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی  در این سفر یک روزه سخنران اولین همایش تجلیل از شعرا و مداحان پیشکسوت اهل بیت(ع) در شهرستان میانه نیز بود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف، آن را یک دهن کجی آشکار به تمامی اقدامات صلح جویانه بین فلسطین اشغالی و رژیم اشغالگر اسرائیل دانست و گفت: این اقدام، درس عبرتی دوباره و تلنگری به آنهایی است که هنوز به شیطان بزرگ، چشم امید بسته اند.

,

 

,

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به پیش بینی نابودی اسرائیل در عرض ۲۵ سال، اذعان کرد: اقدام اخیر ترامپ، حرکتی رو به جلو برای نابودی اسرائیل است و قطعا متلاشی شدن زودهنگام صهیونیسم و بی نتیجه ماندن تمامی نقشه های آنان را در پی خواهد داشت.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه در جریان اقلیم کردستان، آمریکا در صدد ایجاد داعشی دیگر در برابر ایران بود ولی ناکام ماند، افزود: حتی اعوان و انصار خود کشور آمریکا هم با سیاستهای شکست خورده ترامپ مخالفند چه رسد به دیگر کشورهای جهان.

,

 

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی در ادامه به جنایات عربستان و امارات در یمن و کشتار مسلمانان و کودکان بی گناه، اشاره کرده و افزود: آنها می خواهند در برابر صدور انقلاب باستند غافل از اینکه انقلاب اسلامی ذاتا صادر شدنی است و مقاومت در برابر صدور آن، امری بی فایده است.

,

 

,

 

,

 امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، حماسه ۹ دی را یادآوری کرد و با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در برابر دشمن، اظهار داشت: فتنه ۸۸ در حالی رخ داد که ما در اوج اقتدار و عزت قرار داشتیم ولی بی بصیرتی برخی خواص منجر به کاهش موقعیت جهانی ما، عقب نشینی در پیشرفت های هسته ای، توهین به مقدسات، زیر سوال رفتن ارکان نظام و انقلاب و به انحراف رفتن برخی از مردم انقلابی شد.

,

 

,

 حجت الاسلام افراد وابسته به بیگانه، طراحان اصلی این فتنه بودند ولی به برکت حرکت بصیرانه و بیداری مردم در ۹ دی، این بحران و فتنه فروکش کرد.

,

 

,

 وی در پایان از زحمات دهقان فداکار یاد کرد و بر روان شهدای زینبیه و ثارالله و سایر شهدای شهرستان میانه، درود فرستاد.

,

 

,

این همایش همچنین با حضور حاج ولی اله کلامی و حجت الاسلام و المسلمین سید بشیر حسینی بعد از نماز مغرب و عشا در جوار حرم امام زاده اسماعیل (ع) میانه برگزار شد.

,

 

,

 

,

                        

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

           

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

خبرنگار: امید کوهی

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه