اخبار داغ

معاون فرماندار بجستان:

ضرورت شناسایی و حمایت از ایده های برتر

ضرورت شناسایی و حمایت از ایده های برتر
معاون فرماندار بجستان گفت: امروزشهر بجستان از هر روز دیگر نیاز به شناسایی ایده های برتری جهت ارتقاء در همه زمینه ها را دارد و امید است با شروع طرح شتاب شاهدپیشرفت خوبی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان نیوز حسین اسدی معاون فرماندار بجستان شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز بجستان از هر روز دیگر نیاز به شناسایی ایده های برتری جهت ارتقاء شهرستان را در همه زمینه ها دارد و با توجه به اینکه فراخوانی نظرات و ایده های برتر جهت تولید و اشتغال بزودی انجام خواهد شد باید تمامی بجستانی های سراسر کشور برای پیشرفت وطنشان ایده های نو ودر نگاه پیشرفت شهر را ارائه نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان نیوز,


وی افزود: امروز به همت همایش محرم بجستانی های سراسر کشور پای در راهی گذاشته ایم که فکری نو بوده و بتوانیم با جمع اوری ایده های برتر و نو زمینه ای برای تولید و اشتغال در شهرستان فراهم نماییم.

,
,


اسدی اسدی: بحث اطلاع رسانی در این طرح را بسیار مهم و ارزشمند دانست و از بجستانیهای سراسر کشود دعوت کرد با دبیر خانه هماهنگ بوده و به لحاظ اینکه زمان محدود خواهد بود و به چند طرح برتر ضمن همکاری با عملیاتی شدن طرح جهت تولید و اشتغال در شهرستان جوائزی نیز اهداء خواهد شد و تمامی طرح ها درهر قشر و گروه ایده خود را ارائه نمایند تا بررسی گردد.

معاون فرماندار بجستان اصل طرح رابا نام طرح شتاب به معنای شکوفایی، تولید، اشتغال بجستان ‌ اعلام نمود و عنوان کرد: از همه همشهریان زن و مرد در‌ هر سن و شغل و پایه تحصیلی تقاضای کمک و استمداد برای تحول و شکوفایی شهرستان را خواستاریم و شرکت کنندگاه نسبت به تکمیل مراحل ثبت ایده اقدام نمایند.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه