اخبار داغ

بازدید دهیاران نمونه گردشگری کشور از جاذبه های گردشگری دلوار

بازدید دهیاران نمونه گردشگری کشور از جاذبه های گردشگری دلوار
دهیاران نمونه گردشگری کشور با حضور مسئولین استانی و کشوری از مناطق گردشگری و پتانسیل های بخش دلوار بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حسن درویشی بخشدار دلوار در این بازدید در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: هدف این بازدیدها، آشنایی دهیاران کشور با ظرفیت های گردشگری استان بوشهرو بخش دلوار می باشد که این دهیاران با همکاری اداره کل دفتر امور روستایی و شوراه های استان بوشهر و مشارکت دهیاران در بخش دلوار از بخشی از ظرفیت ها توانمندی های گردشگری و تفریحی های این بخش بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ , .,

وی افزود: دهیاران نمونه هدف گردشگری کشور پس از دریانوردی با لنج از برپایی جشنواره غذاهای محلی و بومی ،داک ساخت و تعمیر کشتی های دریایی ،موزه شهید رئیسعلی دلواری و پارک جنگلی و منطقه نمونه گردشگری علی اباد  بازدید بعمل آوردند.

, .,

بخشدار دلوارتصریح کرد: در نشست پایانی این بازدید که در پارک جنگلی علی اباد از توابع بخش دلوار شکل گرفت ،دهیاران  نظرات خود را در خصوص مقایسه ظرفیت های گردشگری کشور با  استان بوشهر و چگونگی استفاده بهینه تر برای حضور گردشگران با بررسی نقاط ضعف و قوت گردشگری در این بخش به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

, .,

وی ادامه داد: روستاهای این بخش با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد گردشگری و تجاری و مشارکت مردمی می تواند جز بهترین روستاهای کشور نیز فعالیت نمایند.

,

درویشی با بیان اینکه نام و آوازه بخش دلوار در جهان زبانزد شده است، گفت: دهیاران این بخش نیز می توانند با استفاده از این پتانسیل های مهم بخش عضو بهترین دهیاران کشور باشند.

,

بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: با توجه به رشد بالای فعالیت های دهیاران این بخش درآینده ای نزدیک شاهد برنامه های جانبی ارزشمندی در روستاهای این بخش خواهیم بود و در حال حاضر نیز برنامه های ابتکاری زیادی از ناحیه دهیاران بخش به این بخشداری ارائه شده است.

,

, , ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه