اخبار داغ

مدیر بورس منطقه سیستان و بلوچستان:

بورس سیستان و بلوچستان 13 ساله شد/ ایجاد 18 هزار کد معاملاتی جدید

بورس سیستان و بلوچستان 13 ساله شد/ ایجاد 18 هزار کد معاملاتی جدید
مدیر بورس منطقه سیستان و بلوچستان گفت: بورس سیستان و بلوچستان با عملکرد بسیار خوب 13 ساله شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سوگل هیراد در گفتگو با اوشیدا ابراز داشت: با توجه به جمعیت سیستان و بلوچستان و توان و دارایی مردم منطقه، بورس سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۸۳ ایجاد و در طی این سال ها عملکرد بسیار خوبی داشته به طوری که تاثیر به سزایی در منطقه داشته است.

وی افزود: در طول ۱۳ سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و حق تقدم مورد دادوستد قرار گرفته است.

هیراد تصریح کرد: ارزش سهام معامله شده در بورس استان از سال ۱۳۸۳ تاکنون ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است که نشان از توان بورس در این منطقه دارد.

وی با بیان اینکه تالار بورس سیستان و بلوچستان به منظور نهادینه کردن و ایجاد فرهنگ سهامداری ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: تعداد کدهای سهامداری جدید در سیستان و بلوچستان به بیش از ۱۸هزار عدد رسیده است.

مدیر بورس منطقه سیستان و بلوچستان تاکید کرد:در طی این سال ها آموزش های بسیاری در تالار بورس استان ارائه شده که در این راستا تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر آموزش های لازم را دیده اند.

هیراد با عنوان اینکه تالار بورس سیستان و بلوچستان کار خود را با چهار کارگزاری آغاز کرده بود، اضافه کرد: در حال حاضر کارگزاری مفید، بهمن پویا، سهام گستران شرق، سهام گستران، بانک کشاورزی و نمایندگی های پدیرش کارگزاری آگاه و بانک ملت در سیستان و بلوچستان فعال هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه