اخبار داغ

به همت قرارگاه جواد الائمه(ع) ناحیه مقاومت بسیج زابل:

سمینار آموزشی آسیب های اجتماعی و اعتیاد در زابل برگزار شد/ سطح آگاهی اهالی محلات آسیب پذیر ارتقا خواهد یافت

سمینار آموزشی آسیب های اجتماعی و اعتیاد در زابل برگزار شد/ سطح آگاهی اهالی محلات آسیب پذیر ارتقا خواهد یافت
فرمانده قرارگاه جواد الائمه(ع) ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: به منظور افزایش آگاهی اهالی محلات آسیب پذیر زابل سمینار آموزشی اسیب های اجتماعی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا عنوان کرد: یکی از رویکردهای جدید سپاه توجه ویژه به مناطق آسیب پذیر حاشیه شهرها می باشد که در این خصوص با فعال کردن قرارگاه جواد الائمه(ع) به دنبال ارتقا سطح فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، مهارتی و ... این مناطق با کمک خود مردم می باشیم و در این زمینه تمامی اقشار بسیج فعال و همراه شده اند.

وی ادامه داد: این سمینار با هدف ارتقا سطح آگاهی اهالی محلات آسیب پذیر برنامه ریزی و بیش از ۲۰۰ مربی در این خصوص برخی از آموزش های لازم را دریافت کردند و در این راستا از اساتید مجرب این حوزه استفاده شد.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: مربیان آموزش دیده به عنوان راویان آسیب های اعتیاد در محلات نقشی فعال و کلیدی را ایفا خواهند کرد و در جهت ارتقا سطح آگاهی مردم از این بلای خانمان سوز اقدام خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه جوادالائمه زابل بیان کرد: قرارگاه جواد الائمه(ع) ناحیه مقاومت بسیج زابل آمادگی دارد از ظرفیت تمامی ارگان ها، افراد و سمن ها جهت کاهش آسیب های اجتماعی مناطق آسیب پذیر شهرستان استفاده و بهره لازم را داشته باشد.

گفتنی است؛ در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهریاری (رئیس گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی ) در رابطه با نقش اختلالات روانی دوره کودکی و نوجوانی همچون بیش فعالی و نقص توجه، رفتارهای تخریبی، افسردگی و اضطراب در گرایش به سومصرف مواد و آسیب های اجتماعی و همچنین نقش و جایگاه مهم خانواده در پیشگیری ازاعتیاد مطالبی ایراد و بر اهمیت ارتباط خوب با فرزندان، لزوم قانونگذاری روشن و صریح در خانواده، الگوبودن رفتارهای والدین برای فرزندان، اهمیت انتخاب دوستان سالم و نظارت صحیح بر فرزندان تاکید کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه