اخبار داغ

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان:

69زندانی جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم انتظار خیران/ بدهکاران مالی درصدر جرایم

69زندانی جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم انتظار خیران/ بدهکاران مالی درصدر جرایم
مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تعداد ۶۹ نفر مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های سیستان و بلوچستان به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: تمامی زندانیان جرایم غیر عمد در زندان های استان مرد بوده و خوشبختانه هیچ بانویی به این دلیل در بند نیست.

وی افزود: تعداد زندانیان حوادث و سوانح رانندگی ۱۲ نفر، شبه عمد یک نفر، بدهکاران مالی ۲۹ نفر، مهریه ۲۶ نفر و نفقه یک نفر می باشد.

بامری تصریح کرد: بیشترین زندانیان جرایم غیرعمد را بدهکاران مالی و پس از آن مهریه شامل می شوند که نشان از بی توجهی افراد به هشدارهای ارایه شده از سوی رسانه ها دارد چرا که این افراد بدون توجه به شرایط مالی خود اقدام به معامله و تعیین مهریه کرده اند.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بیشتر زندانیان جرایم غیرعمد افراد باآبرویی هستند که تنها به دلیل غفلت و سهل انگاری و اطمینان بیش از حد به توانایی خود در زندان گرفتار آمده اند.

وی ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون به همت ستاددیه استان، کشور و خیران ۸۳ زندانی جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

بامری تاکید کرد: خیران با مشارکت و همراهی می توانند به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شایانی کنند چرا که وقتی سرپرست خانواده در زندان به سر برد خانواده فرد به دلیل نبود پدر و در پی ان عدم تامین نیازهای مالی به شدت در مضیقه قرار می گیرند.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با اختصاص مبلغی از طریق شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت و همچنین سامانه پرداخت از طریق موبایل ۷۸۰ ۷۷۷۷۰۵۴ زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فرهم آورند.

گفتنی است؛ شماره حساب های ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت، ۳۱۲۳۵۵۵۴ بانک رفاه کارگران و ۰۱۰۰۲۷۰۰۱۱۷۰۵۰۱ پست بانک ایران به کمک به زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه