اخبار داغ

امنیت امروز ما در سایه عظمت شهدا است / هدیه یک شهید به سردار

امنیت امروز ما در سایه عظمت شهدا است / هدیه یک شهید به سردار
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی با اشاره به امنیت پایدار کشور این موضوع را مرهون عظمت و جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان  شامگاه چهارشنبه 22 آذرماه 96  در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد در سخنانی ضمن تمجید از صبرو استقامت خانواده معزز شهدا و با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان استان کردستان گفت : بزرگترین سرمایه ما همین سرمایه معنوی وجود شهیدان گرانقدر است و باید با تمام وجود در حفظ و حراست از این سرمایه عظیم که حافظ امنیت امروز ماست تلاش نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


وی با انتقاد شدید از کم توجهی پاره ای از مسئولین به اهمیت این موضوع  تصریح نمود : امروز در بعضی از دستگاه های متولی فرهنگی مشاهده می گردد در حالیکه انتظار پیشقدمی در برگزاری چنین برنامه هایی می رود با تأمل ، سستی و کاهلی نسبت به قضیه برخورد می شود که این مایه تأسف و نگرانی شدید است .

,
,

 

,


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود : ما هرچه داریم از برکت خون این شهیدان است و ما از این موضوع غافل هستیم که شهیدان نیازی به برگزاری این برنامه ها ندارند بلکه این ما هستیم که برای درک عظمت و بزرگی آنان در این محافل درس می گیریم و زمینه خود باوری و تقویت باور ها و توانایی هایمان را فراهم می آوریم .

,
,

 

,


سردار رجبی  با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم در خصوص جایگاه شهداء نزد خداوند متعال بیان نمود : ما نمی توانیم چیزی به عظمت شهداء اضافه نماییم چرا که آنان بالاترین عظمت ها و پاداش جانفشانی خود را که همانا محشور شدن در جوار اولیاء و صالحین است را دریافت نموده اند و ما باید دعا نماییم با حضور در این مجالس معنوی از برکت وجودی این شهیدان بهره مند گردیم .

,
,

 

,


وی با تقدیر و تشکر از آقای امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان و همکارانشان در برگزاری این برنامه و توجه جدی به موضوع برگزاری شب های خاطره در استان گفت : امروز در حالیکه دشمنان با استفاده از جنگ نرم ما را تهدید می کنند و در صدد بر اندازی تمامی بنیاد های خانواده و فرهنگ اصیل اسلامی ما می باشند توجه و یاد آوری رشادت های فرزندان این آب و خاک همچون شهید والا مقام ملا محی الدین بیانی ما را در مقابل این تهدیدها واکسینه می نماید و درک این واقعیت مهم توسط جامعه  بر عهده ما مسئولین است .

,
,

 

,


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با دعوت از فرزند شهید برای بیان خوابی که دیده اندگفت : بنده افتخار همسنگری با این شهید والا مقام را نداشتم اما به واسطه یک خواب و هدیه ای که به بنده عطا نمودند همواره خود را به این شهید نزدیک می بینم  .

,
,

 

,


وی در پایان اظهار امیدواری نمود: متولیان با درک درست اهمیت این برنامه های معنوی و پر اهمیت نسبت به تغییر رویکرد و توجه جدی تر به پاسداشت یاد وخاطره شهیدان همت نمایند و بدانند بالاترین لذت در خدمت به شهیدان و خانواده معزز شهیدان می باشد .
 

,
,
,

 

,

هدیه یک شهید به سردار
فرزند شهید بیانی با دعوت سردار با حضور در پشت تریبون با تقدیرو تشکر از حوزه هنری کردستان برای برگزاری این برنامه گفت : زمانی که پدرم به شهادت رسیدند بنده کودکی سه ساله بودم و هیچگونه تصویری از دوران کوتاه زندگی در کنار پدر را به یاد ندارم .

,
,

 

,


فرشید بیانی فرزند شهید در ادامه افزود : در طول دوران زندگی دو بار پدرم را به خواب دیده ام یکی برمی گردد به حدود 17 سال پیش و دیگری همین چند ماه گذشته .

,
,

 

,


وی افزود : از لحاظ ارث و میراث هم غیر از یک ساعت یادگاری از پدرم چیز دیگری برای ما باقی نمانده بود دو سه ماه پیش پدرم به خوابم آمدند و فرمودند : یک امانتی نزد تو است ، تازه بعد از آن خواب بود که متوجه شدم این ساعت هم نزد بنده امانت می باشد ، این امانتی را ببر و به سردار رجبی (یعنی حتی با اسم خطاب کردند ) تحویل دهید .

,
,

 

,


صبح روز بعد با افتخار ودر راستای توصیه به این دستور خدمت سردار رسیدم و این امانتی را که سال ها نزد بنده بود را به صاحبس تقدیم نمودم و امروز هنگامی که ساعت را بر دستان سردار دیدم ، از تحویل این امانتی بسیار خوشحال شدم و هدیه این شهید را تقدیم سردار رشید سپاه کردستان سردار رجبی نموده ام .

,
,

 

,


دراین برنامه سردار رجبی نیز به رسم احترام در مراسم تجلیل از خانواده آن شهید والا مقام در کنار لوح تقدیر و هدیه حوزه هنری یک عدد ساعت مچی را تقدیم فرزند آن شهید نمودند .

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه